0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

در این مطلب کوتاه می‌خواهم شما را با چند ترفند ساده آشنا کنم که به کمک شبکه‌های اجتماعی بتوانید کسب و کار خود را در چشم مخاطبان بیشتری برجسته کنید.

 

۱- بازخورد مثبت مشتریان‌تان را در فیسبوک به نمایش بگذارید

آیا می‌دانستید ۳۵ درصد از کامنت‌ها در پیج‌های فیسبوک فقط تعارفات است؟ شوربختانه وقتی که یک هوادار کامنتی روی پیج شما می‌گذارد اغلب به خاطر پست‌های جدید توسط دیگران به زیر می‌رود.

اما خوشبختانه یک ترفند وجود دارد که می‌توانید نظرات مثبت طرفداران خود را در تایم‌لاین اصلی فیسبوک‌تان نمایش دهید.

برای انجام کار این مراحل را پیش ببرید:

۱- به بخش Activity Log یا گزارش فعالیت بروید و در سمت چپ از نوار گزارش فعالیت بر روی پست‌های دیگران یا Posts by Others کلیک کنید

۲- بر روی آیکون قلم در سمت راست پستی که می‌خواهید به نمایش بگذارید کلیک کنید تا یک منوی کشویی نمایان شود

۳- تیک گزینه Allowed on Page یا مجاز در صفحه را بردارید

تمام.

new facebook page trick 600x376 1

 

 

۲- ببینید کاربران اینستاگرام در حین بازدید از بیزینس شما چه چیزی به اشتراک می‌گذارند

حتی اگر یک حساب فعال اینستاگرام برای کسب و کارتان ندارید یک شانس خوبی که دارید این است که مشتریان شما عکس‌هایی از محل کسب و کارتان پست می‌کنند. این یک فرصت مناسب است برای این که بفهمید افراد چه چیزی را در رابطه با کسب و کار شما دوست دارند.

نکته: به خاطر محبوبیت عکس‌های مربوط به غذا، این ترفند مخصوصا برای رستوران‌ها و سایر خدمات مربوط به غذا بسیار کاربردی است.

و اما مراحل ترفند:

۱- یک عکس از محل کسب و کارتان جهت اشتراک گذاری در اینستاگرام بگیرید. پس از ویرایش عکس با سلیقه خود، در مرحله آخر اشتراک‌گذاری گزینه‌هایی برای شما نمایان می‌شود. در این صفحه باید قابلیت افزودن به نقشه یا Add to Photo Map روشن کنید و روی اسم این مکان یا Name This Location بزنید.

۲- اگر بیزینس شما در بالای فهرست مکان‌ها نمایش داده نمی‌شود شما می‌توانید نام کسب و کارتان را جستجو کنید و یا یک مکان دلخواه ایجاد کنید.

۳- بعد از اضافه کردن مکان به عکس، آن را اشتراک گذاری کنید. بعد از آن که عکس‌تان منتشر شود یک لینک آبی‌رنگ مکان در بالای عکس شما نمایان می‌شود – روی آن لینک کلیک کنید تا تمام عکس‌هایی که با این مکان تگ شده را مشاهده کنید

۴- حالا می‌توانید اسکرول کنید و با تمام مکان‌های عمومی که تگ شده‌اند ور بروید

instagram trick steps for location updated 600x331 1

 

۳- برند کسب و کار خود را در توییتر شخصی‌سازی کنید

موفقیت در محیط شلوغ آنلاین امروز بستگی به آن دارد که در این رقابت بتوانید در میان پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی متنوع، یک هویت متمایز و مداوم از برند خود ارایه دهید. برندسازی مداوم نه تنها کمک می‌کند که هویت کسب و کار کوچک خود را تعریف کنید همچنین راهی ساده برای تثبیت شمایل حرفه‌ای بیزینس شما نیز خواهد بود.

در حالی که اغلب پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی به کاربران اجازه نمی‌دهد که شکل و شمایل پروفایل خود را شخصی‌سازی کنند، توییتر این اجازه را می‌دهد. شما می‌توانید تصویر پسزمینه، متن توییت، هایپرلینک و هشتگ را بر طبق رنگ‌آمیزی برند خود شخصی‌سازی کنید.

برای شخصی‌سازی پروفایل‌تان بر روی آیکون چرخ‌دنده (تنظیمات) در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و تنظیمات Settings را انتخاب کنید. سپس چیدمان Design  را در سمت چپ صفحه انتخاب کنید.

در منوی Design شما می‌توانید یک قالب پیش‌ساخته را انتخاب کرده و یا قالب خود را شخصی‌سازی کنید. اگر شما یک تصویر پسزمینه آماده (مرتبط با برند) برای بارگذاری ندارید صدها الگوی پسزمینه و پالت رنگی آماده برای شخصی‌سازی پروفایل توییتر در دسترس شماست.

سعی کنید یک الگوی رنگی متناسب با برند خود را انتخاب کنید

Twitter Customize

 

 

 

روش‌های آسان درآمدزایی از طریق گپ‌هال (نخستین قدم‌ها)
برترین سرویس‌های تبلیغ اینترنتی و کلیکی سال ۱۴۰۱ در ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF