0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

ژانر رومانس یا رومانتیک یکی از محبوب ترین ژانرهای انیمه ای که سرشار از داستان های عاشقانه جذاب و مرموز که به شدت بیننده هارو مجذوب خودش میکنه! تو این مقاله قرار است بهترین انیمه عاشقانه زمستان ۲۰۲۴ رو براتون معرفی کنیم که قرار از همین ماه پخششون شروع بشه. با ما همراه باشید.

در ادامه بخوانید »

بهترین انیمه های عاشقانه | ۳۳ انیمه عاشقانه شاهکار + تریلر 

بهترین زوج های انیمه‌ای : عاشقانه هایی از جنس انیمه


A Sign of Affection / Yubisaki to Renren

a sign of affection cover artwork 1a sign of affection cover artwork 1

زمان پخش: ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲
برگرفته از: مانگا
کارگردان: Yūta Murano
استودیو: Ajia-do
ژانر: رمانتیک

انیمه A Sign of Affection قبل از اومدنش سر و صدای زیادی به پا کرده و به لطف انیمیشن و ویژوال جذابش موفق شده قبل از پخش علاقه مندان زیادی رو به سمت خودش جلب کنه!

این انیمه با تم کمدی رمانتیک برگرفته از مانگایی به همین اسم نوشته و تصویرسازی شده توسط suu Morishita هستش.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های کمدی عاشقانه که حتما باید ببینید!

داستان انیمه A Sign of Affection (به فارسی نشانه ای از علاقه) روایتگر زندگی دانشجویی ناشنوایی به اسم Yuki Itose است که در دنیای ساکت خودش به زندگی ادامه میده و همه به دلیل اینکه اون ناشنوا هست ازش دوری میکنن تا اینکه با پسری آشنا میشه که ناشنوا بودن yuki براش اهمیتی نداره و کم کم این دوتا عاشق هم میشن.

انیمه A Sign of Affection یه انیمه جذاب عاشقانه با تم کمدی/دانشگاهیی هستش که روایتگر زندگی روزمره دانشجویان و عشق و روابطشون هستش.پس این انیمه جذاب رو از دست ندین.


Tales of Wedding Rings / Kekkon Yubiwa Monogatari

4eb1e 17003455754655 1920

زمان پخش: ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲
برگرفته از: مانگا
کارگردان: Takashi Naoya
استودیو: Staple Entertainment
ژانر: رمانتیک،فانتزی،اکشن

انیمه Tales of Wedding Rings یک انیمه ایسکای عاشقانه با تم هارم هستش که در نوع خودش قابل توجه هست. این انیمه ترکیب ژانری جالبی داره و در بین ساختارهاش سعی کرده کمدی رو هم جا کنه در نتیجه تونسته میکس جالبی رو برای طرفدارن انیمه عاشقانه بوجود بیاره.

ساتو در دنیای جادویی خودش زندگی میکنه و از بچگی عاشق همسایه و همبازی بچگیش هیمه هستش! هیمه با پدربزرگش ۱۰ سال قبل به طرز مشکوکی وارد دنیای ساتو شدن. حالا تو این دنیای جادویی هیمه و ساتو باهم در دبیرستان همکلاسی هستن. ساتو در تلاش هست تا بتونه به هیمه بفهمونه عاشقشه اما تو این راه مشکلات زیادی جلوی پای ساتو قرار داره!

این انیمه به شدت میتونه برای طرفداران ژانر ایسکای ، عاشقانه جذاب و تماشایی باشه پس این انیمه رو از دست ندین.


The Demon Prince Of Momochi House / Momochi-san Chi no Ayakashi Ouji

Momochi san Chi no Ayakashi Ouji min

زمان پخش: ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲
برگرفته از: مانگا
کارگردان: Bob Shirahata
استودیو: Drive
ژانر: رمانتیک،فانتزی

انیمه The Demon Prince Of Momochi House اقتباسی هست از مانگایی به همین اسم نوشته و تصویرسازی شده توسط Aya Shouoto که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ در ۱۶ جلد منتشر شده.

این انیمه که در اصل یک انیمه شوجو عاشقانه هستش داستان جذابی رو به تصویر میکشه، انیمه تم هارم معکوس جالبی داره و برعکس تم نرمال هارم به جای استفاده از دختران معشوقه های فیلم پسر هستن!

داستان راجع به دختری به اسم Momochi Himari که ۱۶ سالشه و یتیمه برای تولد ۱۶ سالگیش به طور مرمزی کادو تولدش یک خونه اس! دختر وقتی وارد خونه میشه با ۳ پسر که در اونجا زندگی میکنن مواجه میشه !پسرا بهش میگن این خونه در تسخیر ارواح هست و باید اونجارو ترک کنه اما موموچی قبول نمیکنه.

این انیمه با تم هارم و ساختار اسطوره شناسی که داره میتونه یه انیمه جذاب شوجو برای دخترا باشه!


۷th Time Loop: The Villainess Enjoys A Carefree Life Married To Her Worst Enemy!

QooApp 7th Time Loop

زمان پخش: ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲
برگرفته از: مانگا
کارگردان: Kazuya Iwata
استودیو: Studio Kai, HORNETS
ژانر: رمانتیک،فانتزی

این انیمه با این اسم بلندش درواقع اولین انیمه در تم Villainess (ویلن زن) در سال ۲۰۲۴ هستش و میشه گفت نسخه ارتقا یافته انیمه Why Raeliana Ended Up at the Duke’s Mansion که پارسال پخش شد.

داستان انیمه برخلاف انیمه های تناسخی که معمولا یک بار شانس زندگی مجدد رو بهت میدن، تو این انیمه شخصیت اصلی برای بار هفتم به دنیا بر میگرده و حالا اینبار باید با قاتل خودش ازدواج بکنه!

اگه اهل انیمه های تناسخی و ایسکای عاشقانه هستین این انیمه خوراک خودتونه چون هم داستان رمانتیک قوی داره هم المان های تاریخی و مهم ایسکای رو تو خودش جا داده.

 


The Dangers In My Heart Season 2 / Boku no Kokoro no Yabai Yatsu

the dangers in my heart cover image

زمان پخش: ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲
برگرفته از: مانگا
کارگردان: Hiroaki Akagi
استودیو: Studio Kai, HORNETS
ژانر: رمانتیک،کمدی

فصل دوم انیمه محبوب The Dangers In My Heart قرار ۱۷ دیماه پخش بشه. اگه پارسال این انیمه رو دیدین حتما برای فصل دومش هایپ هستین.The Dangers In My Heart با کاریزمایی که داره طرفداران زیادی رو جلب خودش کرده با نگاه جالب به کلیشه ها و کمدی هوشمندانه و رویکرد متفاوت یکی از انیمه های عاشقانه جذاب و مورد انتظار هستش.

این انیمه برگرفته از مانگایی به همین اسم نوشته و تصویرسازی شده توسط Norio Sakurai هستش. فصل اول انیمه سال گذشته پخش شد و حالا قرار فصل دوم پخش بشه.

داستان انیمه The Dangers In My Heart راجع به پسر کم حاشیه و ساکتی به اسم Kyotaro Ichikawa که به شدت علاقه مند به داستان های جنایی و قتل هستش از همین رو تصمیم داره دختر محبوب و جذاب کلاسشون رو به قتل برسونه اما با تحت نظر گرفتن این دختر بهش علاقه مند میشه و رابطه شون وارد فاز جدیدی میشه.

انیمه خطر در قلب من یک انیمه کمدی رمانتیک با تم مدرسه ای هست که به شدت خوش ساخت و جذاب هستش پیشنهاد میکنم حتما تماشاش کنید مخصوصا اگه اهل انیمه های عاشقانه مدرسه ای هستین.


Hokkaido Gals Are Super Adorable / Dosanko Gal wa Namara Menkoi

hokkaido gals 1 min

زمان پخش: ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲
برگرفته از: مانگا
کارگردان: Mirai Minato – Misuzu Hoshino
استودیو: SILVER LINK.,Blade
ژانر: رمانتیک

انیمه Hokkaido Gals Are Super Adorable یک انیمه رمانتیک مدرسه ای با تم آرام و برشی از زندگی اومده تا قبل بیننده رو با یک عشق دست نیافتنی به دست بیاره!

داستان انیمه راجع به پسری به اسم سوبا هستش که از توکیو به هوکایدو مهاجرت کرده، سوبا محو زیبایی شهر هوکایدو هستش که ناگهان با دختر به شدت شیطون و جذابی برخورد میکنه که از شانسش این دختر همکلاسی جدیدش هست! و حالا سوبا که صد دل عاشق این دختر شده در تلاشه که بتونه قلب این دختر رو تسخیر کنه اما آیا تو این راه موفق میشه؟ بهتره خودتون این مسئله رو پیگیری کنید!

این انیمه خوراک علاقه مندان انیمه های عاشقانه مدرسه ای با تم واقعی و روزمره هستش که به شدت جذاب و سرگرم کننده هستش.


The Foolish Angel Dances With The Devil / Oroka na Tenshi wa Akuma to Odoru

the foolish angel dances with the devil is listed for 12 v0 FPuXjwDvS6krfSVZtWJ9hI3RCtttJB7Syw7kmFvuB s

زمان پخش: ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲
برگرفته از: مانگا
کارگردان: Itsuro Kawasaki
استودیو:  Children’s Playground Entertainment
ژانر: رمانتیک،کمدی،فراطبیعی

خب نوبتی هم باشه نوبت یک انیمه سینن عاشقانه اس اونم با تم مدرسه ای! انیمه The Foolish Angel Dances With The Devil همه عناصر یک انیمه عاشقانه فانتزی عجیب دبیرستانی با تم درام /کمدی رو داره.

داستان انیمه راجع به پسری به اسم Akutsu Masatora هستش که در واقع شیطانیه که از جهنم به یک دبیرستان نفوذ کرده تا بتونه برای جنگی که بین شیاطین و فرشته ها درگرفته نیرو جمع کنه! اما آکتسو به سرعت دچار مشکل میشه چون اون تنها نیست بلکه یک فرشته هم در رقابت با اون وارد این مدرسه شده !

این انیمه یک انیمه فان عاشقانه اس که دیدنش به شدت سرگرمتون میکنه.


Doctor Elise: The Royal Lady With The Lamp / Gekai Elise

doctorelise visual e1702473856687

زمان پخش: ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲
برگرفته از: Web manga
کارگردان: Kumiko Habara
استودیو: Maho Film
ژانر: رمانتیک،کمدی،فانتزی

انیمه Doctor Elise یه انیمه ایسکای دیگه با تم تناسخ هستش. این انیمه اقتباسی هست از وبتون کره ای به همین اسم نوشته Yuin هستش.

داستان انیمه دکتر الیسه داستان یک دکتر جراح زحمتکش و مهربان و وظیفه شناس هستش!اما چه اتفاقی می‌افته وقتی اون به زندگی قبلی خودش تناسخ یا تجسم کنه؟ در زندگی قبلی این دکتر همسر امپراطور بوده یک زن خودخواه که با تصمیمات اشتباه باعث از بین رفتن عزیزانش میشده!

این انیمه یک درام پزشکی هستش! چیزی که به ندرت در دنیای انیمه شاهدش هستیم و یکی از انیمه های مورد انتظار سال ۲۰۲۴.


 

لینک منبع

10 تا از بهترین فیلم و سریال های طناز طباطبایی
معرفی و نقد فیلم رهبر ارکستر ساخته بردلی کوپر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF