0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

پلتفرم هم‌نگار، نخستین پلتفرم تولید محتوای همه کاره با هوش مصنوعی در ایران است که استفاده از برترین مدل‌های جهانی هوش مصنوعی و مفیدترین و جذاب‌ترین ابزارهای آن را در اختیار تمام کاربران بخصوص کاربران ایرانی قرار داده است. در این پلتفرم که اینجا می‌توانید درباره قابلیت‌های جذابش بخوانید از امکان تولید یک پست/مقاله کامل گرفته تا تولید و پردازش تصاویر، کدنویسی و چت با روبات‌های متخصص هوش مصنوعی در اختیار شما قرار گرفته است.

علاوه بر این‌ها، هم‌نگار یک سری ابزارها و الگوهای مختص ایرانی‌ها ارایه کرده که بر اساس زبان فارسی و فرهنگ ایرانی آموزش دیده و محتوای مناسب با مردم کشور ما ارایه می‌دهد. مثلا مترجم متن (انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی)، ابزار پیشنهاد فیلم و سریال، رزومه ساز حرفه‌ای و اطلاعات گردشگری از جمله این ابزارهای مفید و جذاب هستند. شما می‌توانید با استفاده از این الگوها و ارایه اطلاعات خواسته شده از طرف آن، اطلاعات جذابی از هوش مصنوعی دریافت کنید. مثلا اگر به مسافرت رفتید کافی است شهر موردنظرتان را وارد کنید تا نقاط دیدنی، آثار باستانی و حتی هتل‌ها و اقامتگاه‌های خوب آن شهر را به شما معرفی کند.

home front

هم‌نگار یک پلن اشتراک رایگان دارد که می‌توانید از اغلب قابلیت‌ها به شکل محدود استفاده کنید. اما پلن‌های اشتراک پرمیوم، قابلیت‌هایی را برای شما باز می‌کند که حیف است آنها را از دست بدهید. علاوه بر قابلیت‌های شخصی، برخی از ابزارهای هم‌نگار مناسب حرفه‌ها، کسب و کارها، سازمان‌ها و شرکت‌هاست که بتوانند در این مسابقه فناوری از رقبای خود عقب نمانند و خود را با تکنولوژی روز برای افزایش بهره‌وری کارها مجهز کنند.

اما قسمت جذاب ماجرا این‌جاست که به مناسبت فرارسیدن شب یلدا – این سنت زیبای ایرانی – هم‌نگار تخفیف‌های ویژه‌ای را برای پلن‌های اشتراک پرمیوم خود تدارک دیده است. گرچه پلن‌های اشتراک هم‌نگار با مناسب‌ترین قیمت‌گذاری و کم‌ترین سود ارایه شده، اما به جهت هدیه شب یلدا، این میزان به کم‌ترین مقدار خود رسیده و مدیران هم‌نگار قید سود را زده‌اند تا کاربران بیشتری بتوانند طعم اشتراک پرمیوم هم‌نگار را بچشند.

برای بهره‌مندی از این اتفاق، کافی است به سایت هم‌نگار مراجعه کنید و در آن ثبت نام کنید و یکی از پلن‌های اشتراک را با تخفیف ویژه یلدا تهیه کنید. این تخفیف ویژه فقط تا شب یلدا قابل استفاده است.

نقد و بررسی مینی سریال کاترین کبیر
نقد و بررسی و معرفی کامل فیلم داستان دست انداز کمال تبریزی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF