0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

آن قدر این روزها بر تعداد ابزارهای هوش مصنوعی و کارهایی که می‌توانند انجام دهند افزوده شده که موجب سردرگمی کاربران برای یافتن بهترین ابزار، متناسب با نیاز و کسب و کار خود شده است. از طرفی دردسر برای کاربران ایرانی دو چندان است چرا که اغلب این ابزارها، پلن رایگان را به صورت محدود ارایه می‌دهند و برای استفاده کامل از قابلیت‌ها نیازمند خرید پلن اشتراک هستند که همه از دردسرهای خرید از سایت‌های خارجی آگاه هستید.

در این میان، وجود یک پلتفرم جامع، قدرتمند و به روز، که علاوه بر پشتیبانی از مدل‌های جذاب هوش مصنوعی، دارای ابزارهای مفید در زمینه‌های گوناگون باشد برای کاربران ایرانی نعمتی است. هم‌نگار، همان طور که در پست‌های قبل ذکر کردیم چنین امکانی را ارایه داده است.

در هم‌نگار اغلب ابزارهای تولید محتوا – چه متنی و چه تصویری – وجود دارد و از ChatGPT و به روزترین مدل‌های آن نیز پشتیبانی می‌کند. حسن هم‌نگار در پشتیبانی از زبان فارسی و Train بات‌ها و الگوها به زبان فارسی است که حالا استفاده از دیتاست‌های فارسی را نیز به آن اضافه کنید. از ابزار تولید یک پست/مقاله کامل به همراه تصویر، کلمات کلیدی، چکیده و طبقه‌بندی متناسب با سئو تا نگارش توضیح محصول، مقایسه محصولات، نگارش ایده یا پست برای شبکه‌های اجتماعی، ابزار کدنویسی، تولید تصویر با پرامپت و ادیت تصاویر و البته گفتگو با چت‌بات های متخصص همه و همه در هم‌نگار ارایه شده است.

AiVirtualAssistants

حالا در تازه‌ترین خبر، به نظر می‌رسد تیم هم‌نگار دستکم دو آپدیت بزرگ برای دی‌ماه آماده کرده که طی روزهای آینده منتشر می‌شود. این آپدیت‌ها، هم‌نگار را تبدیل به یک دستیار همه کاره هوش مصنوعی می‌کند که شما را از مراجعه به اپ‌ها، پلتفرم‌ها و سایت‌های متعدد برای بهره‌مندی از قابلیت‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی بی‌نیاز می‌کند. پیش از آن‌که به معرفی آپدیت‌ها بپردازم بگذارید یک خبر جذاب دیگر را هم با شما در میان بگذارم:

پلن‌های اشتراک هم‌نگار نیم بها شد

گران شدن بهای اینترنت کشور باعث شده تیم هم‌نگار یک تصمیم عجیب بگیرد. در یک اقدام شگفت‌انگیز، هم‌نگار، برای مقابله با طرح گرانی اینترنت، پلن‌های اشتراک خود را نیم بها کرد. هدف این استارت آپ، همراهی با مردم و کسب و کارها در شرایط اقتصادی فعلی اعلام شده به طوری که تیم هم‌نگار تصمیم گرفته به بهای دست کشیدن از سود، قیمت اشتراک خود را تا حد ممکن کاهش دهد. با این حساب و با توجه به اینکه بهای اشتراک هم نگار حتی از خود chatgpt نیز ارزان‌تر و بصرفه‌تر شده، تنها سود این استارت‌آپ، مدت زمانی است که کاربر اشتراک خود را می‌خرد تا زمانی که حجم آن به پایان برسد.

معرفی آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدید هم‌نگار

حالا به معرفی برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های آپدیت جدید هم‌نگار می‌پردازم:

پشتیبانی از GPT4 Vision

با این قابلیت شما می‌توانید عکس‌ها و فایل‌های pdf خود را با هوش مصنوعی تحلیل کنید. می‌توانید از بات بخواهید خلاصه‌ای از متن یک فایل pdf به شما بدهد، یک عکس از یک دستنوشته به زبانی نامشخص به او بدهید و از او بخواهید متن این دستنوشته را برای شما به فارسی ترجمه کند و یا عکسی از یک منظره یا شهر به او بدهید و از او بپرسید اینجا کجاست.

شما حتی می‌توانید تحلیل جداول و نمودارهای خود را از او بخواهید. یک نمودار آپلود کنید و از او بخواهید تحلیل آماری آن را برای شما خلاصه کند و یا یک جدول بزرگ اکسل به او بدهید و بخواهید خلاصه‌ای از نتایج مدنظرتان را از این جدول ارایه کند. موارد استفاده از این مدل به همین جا ختم نمی‌شود و ده‌ها مورد استفاده در زمینه‌های مختلف از این قابلیت جذاب ارایه شده که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

قابلیت تبدیل متن به صوت یا TTS

با پشتیبانی از امکان TTS از دو شرکت محبوب OpenAI و ElevenLabs حالا تمام امکانات جذاب این مدل‌ها در هم‌نگار قابل استفاده خواهد بود. بگذارید به تعدادی از مهم‌ترین کارکردهایی که این مدل‌ها ارایه می‌دهند اشاره کنم:

  • تبدیل متن/تکست به ویس و ارسال در پیغام‌رسان ها
  • ایجاد یک نسخه صوتی از مقالات، پست‌های وبلاگ و اخبار (در مجلات، خبرگزاری‌ها و ..)
  • ساخت آسان یک پادکست به واسطه نگارش متن و تبدیل آن به نسخه صوتی
  • ایجاد کتاب‌های صوتی (تبدیل متن کتاب به نسخه صوتی)
  • چت صوتی با روبات‌های هوش مصنوعی به جای چت/گفتگوی متنی

این‌ها بخشی از قابلیت‌های آپدیت جدید هم‌نگار است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید این مطلب را بخوانید. حال با توجه به همه این قابلیت‌های جذاب و کاربردی و البته نیم بها شدن اشتراک، توصیه می‌کنم برای حمایت از این استارت آپ و تداوم بهای اشتراک فعلی که بی‌شک به تعداد خریداران بستگی مستقیم دارد به پنل کاربری‌تان در هم‌نگار مراجعه کرده و اشتراک‌تان را ارتقا دهید. در صورتی که هنوز در هم‌نگار ثبت نام نکرده‌اید پس از ثبت نام در هم‌نگار، به مدت ۷ روز می‌توانید به صورت رایگان از تمام امکانات پرمیوم هم‌نگار استفاده کرده و ابزارهای آن را تست کنید.

 

آیا انسان «ارادهٔ آزاد» دارد؟
آیا برگزاری انتخابات با سرکوب سیاسی ارتباطی دارد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF