0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

ظهور هم نگار؛ به chatGPT در ایران خوشامد بگویید

با ظهور نسل جدیدی از مدل‌های زبانی هوش مصنوعی در قالب چت‌بات‌های هوشمند، انقلاب تازه‌ای در فناوری اطلاعات در عصر دیجیتال رخ داد. سردمدار این سرویس‌های نوظهور chatGPT بود که توسط شرکت OpenAI عرضه شد و توانست کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند. قدرت و قابلیت‌ این سرویس چنان چشمگیر بوده که هنوز که هنوز است شرکت گوگل با آن همه توانمندی و سابقه در عرصه اطلاعات آنلاین، نتوانسته با آن رقابت کند.

یکی از ترفندهای خوب شرکت OpenAI این بود که API سرویس خود را به صورت عمومی در اختیار برنامه‌نویسان قرار داد تا بتوانند اپلیکیشن‌های کاربردی زیادی با استفاده از این سرویس بسازند. با توجه به این‌که ایجاد اکانت در پلتفرم این شرکت رایگان بوده و در ابتدا نیز مقداری اعتبار رایگان به هر کاربر اختصاص داده می‌شد تا از گفتگو با روبات هوش مصنوعی لذت ببرد، استقبال از این سرویس بسیار بالا بود اما طبق معمول برای کاربران ایرانی دردسرهایی به همراه داشت.

به خاطر تحریم‌ها، کاربران ایرانی نمی‌توانستند به راحتی اکانت ایجاد کنند و البته خرید اشتراک پرمیوم این سرویس برای استفاده از امکانات حرفه‌ای تر نیز برای کاربران ایرانی میسر نبود. بسیاری از کاربران ایرانی فقط مجبور بودند که مخاطب افرادی باشند که توانسته بودند از این سرویس استفاده کنند و داستان خود را روایت می‌کردند. اما اکنون وقت آن رسیده که تمام کاربران ایرانی بتوانند از همه قابلیت‌های مفید و جذاب این سرویس استفاده کنند. پلتفرم هم‌نگار برای این هدف و ارایه سرویس به کاربران ایرانی راه‌اندازی شده است.

در واقع سرویس هم‌نگار، امکانات، قابلیت‌ها و ابزارهای بسیار بیشتری را نسبت به ایجاد یک اکانت در OpenAI و استفاده از آن برای‌تان فراهم می‌کند. این اپلیکیشن با استفاده از API برترین سرویس‌های جهانی هوش مصنوعی، ابزارهای مفید و کاربردی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. در هم‌نگار علاوه بر چت بات‌ها و امکان گفتگو با آن‌ها، ابزارهای بسیاری برای تولید محتوا ارایه شده است.

overview

معرفی برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های هم‌نگار

ابزار تولید محتوای هم‌نگار، برترین سرویس برای تولیدکنندگان و بازاریابان محتواست که به کمک آن در کمترین زمان و به آسان‌ترین شکل، محتوای غنی و متناسب با سئو تولید کرده و در وبلاگ‌ها، کمپین‌ها و سایت‌های مختلف‌شان منتشر کنند. کارمندان بخش محتوای فروشگاه‌های آنلاین می‌توانند به سرعت، برای محصولات متعدد و متنوع خود، توضیح محصول تولید کنند و مزایا و معایب آن را منتشر کنند. اینفلوئنسرها و کارشناسان تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند به سرعت و سادگی، محتوای مناسب برای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر و حتی یوتیوب تولید کنند.

علاوه بر این امکانات حرفه‌ای برای کسب و کارها، جذاب‌ترین ابزار هوش مصنوعی – یعنی چت با روبات هوشمند – نیز در هم‌نگار ارایه شده اما به شکلی کاربردی‌تر و البته جذاب‌تر. روبات‌های مختلفی با نام‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند که هر کدام‌شان در زمینه‌ای تخصص دارد و آموزش دیده است. از کارشناس سئو گرفته تا داروشناس و متخصص امور گردشگری و … همه در خدمت شما هستند تا به سوالات تخصصی شما در این زمینه‌ها پاسخ دهند.

یکی از ابزارهای حرفه‌ای دیگری که در هم‌نگار ارایه شده، خوراک برنامه‌نویسان و طراحان وب است: ابزار کدنویسی. به کمک این ابزار شما می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی، کدهای مورد نظرتان را تولید کرده و اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های خود را به شکلی سریع‌تر و آسان‌تر تولید کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

به طور خلاصه تعدادی از مهم‌ترین قالب‌های تولید محتوا در هم‌نگار را برمی‌شماریم:

  • تولید یک پست-مقاله کامل برای وبلاگ
  • ارایه کلمات کلیدی، متاتگ و .. برای سئو
  • تولید توضیحات برای محصولات فروشگاه‌های آنلاین
  • تولید کپشن، استوری و ریلز برای اینستاگرام
  • تولید محتوا برای ویدیوهای یوتیوب
  • محتوای ایمیل تبلیغاتی و بازاریابی
  • محتوای پست برای توییتر/ایکس
  • محتوا برای انواع نامه‌های حرفه‌ای
  • تولید محتوا برای انواع شبکه‌های اجتماعی

هر آن چه شما خواسته‌اید

برای این که با تمام امکانات هم‌نگار از جمله ابزارهای تولید تصویر، تبدیل صوت به متن و بالعکس و .. آشنا شوید بهتر است همین حالا یک اکانت رایگان در هم‌نگار ایجاد کنید و با استفاده از پلن اشتراک رایگان، کارتان را شروع کرده و از ابزارها استفاده کنید. برای آنکه به صورت حرفه‌ای و بدون محدودیت توکن و کلمه از هم‌نگار استفاده کنید می‌توانید پلن‌های متنوع اشتراک هم‌نگار را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید.

یکی دیگر از مزایای هم‌نگار این است که علاوه بر تولید محتوا – در حال حاضر به زبان‌های فارسی و انگلیسی – امکان آموزش و توسعه هوش مصنوعی در آن فراهم شده است. یعنی هر چه کاربران هم‌نگار افزایش یابد و استفاده از آن بیشتر شود، روبات‌ها و سرویس‌های مختلف بر اساس ماشین لرنینگ، در زمینه‌های تخصصی‌تر آموزش یافته و به تدریج پاسخ‌های دقیق‌تر و محتوای باکیفیت‌تری تولید خواهند کرد.

علاوه بر این، با توسعه قابلیت‌های سرویس‌های OpenAI و سایر شرکت‌ها و ارایه قابلیت‌ها و امکانات جدید، شما بدون دردسر و نیاز به دانش و اطلاعات در این زمینه، زودتر از دیگران این قابلیت‌ها را در پنل هم‌نگار خود دریافت و استفاده خواهید کرد. با توجه به این که همواره – و در آینده – قابلیت‌های جذاب و شگفت‌انگیزی توسط شرکت‌های هوش مصنوعی ارایه می‌شود و احتمالا خبرهای آن را شنیده‌اید این می‌تواند یکی از جذابیت‌های منحصربفرد پلتفرم هم‌نگار باشد.

 

1694078895366
نقد و بررسی پلتفرم تولید محتوا با هوش مصنوعی هم‌نگار
چکیده ارزیابی
ارایه مجموعه‌ای از ابزارهای مفید، کاربردی و حرفه‌ای برای تولید محتوا به کمک هوش مصنوعی با استفاده از API برترین سرویس‌های جهانی به زبان فارسی و برای کاربران ایرانی یک سرویس ممتاز و قابل توجه به شمار می‌آید
امتیاز خوانندگان۰ رای
نقاط مثبت
استفاده از API برترین و قدرتمندترین شرکت‌ها مثل openAI و Stable Diffusion
بیش از ۷۰ قالب پیش ساخته برای تولید محتوا
ارایه چت بات ها با تخصص‌های گوناگون و به صورت مجزا
رابط کاربری آسان، کاربردی و مدرن
برخورداری از پلن رایگان جهت تست تمام قابلیت‌ها
نقاط منفی
۵
امتیاز منتقد
جلب توجه به چه قیمتی؟ مرزهای اخلاقی در بازاریابی پیامکی
نگاهی به فیلم جنگل پرتقال؛ یک یادآوری مفصل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF

امتیاز نهایی