0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

اگر یک سایت وردپرسی دارید می‌توانید بسیاری از قابلیت‌های مدل‌های مختلف هوش مصنوعی را هم خودتان مورد استفاده قرار داده و هم این امکان را برای کاربران و مشتریان خود فراهم آورید. در این مطلب روشی را به شما می‌آموزیم که به کمک آن می‌توانید قابلیت‌های جذاب مدل‌های هوش مصنوعی مصل chatgpt و گوگل Gemini مثل پرسش و پاسخ، تولید محتوا، تولید محصول، تبدیل تصویر و صوت به متن را در سایت خود مورد استفاده قرار دهید و برای کاربران‌تان امکان گفتگو با چت بات هوش مصنوعی – چه در زمینه محتوای سایت‌تان و چه در موضوعات دیگر – را فراهم کنید.

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای آنلاین در جهان است که با آن امکان ساخت و مدیریت تقریبا هر نوع سایتی برای همگان فراهم شده است. یکی از نقاط قوت وردپرس، افزونه‌های آن است که تقریبا هر امکانی را برای سایت شما فراهم می‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید هوش مصنوعی و جذابیت‌های و امکانات مفیدش را به سایت خود بیاورید کارتان آسان است. شما می‌توانید از تولید محتوا گرفته تا مدیریت فروشگاه آنلاین خود را به کمک هوش مصنوعی آسان‌تر کنید. همچنین می‌توانید یک چت بات هوشمند در سایت‌تان بکارید که در تمام ساعات شبانه‌روز بدون نیاز به نیروی انسانی، پاسخ مشتریان‌تان را بدهد.

تمام قدرت هوش مصنوعی  را به وردپرس بیاورید

حال برویم سراغ انجام کار. در ابتدا کافی است افزونه موتور هوش مصنوعی را در سایت خود نصب کنید. تمام قابلیت‌هایی که گفتیم و بسیاری دیگر به کمک این افزونه در سایت شما راه‌اندازی خواهد شد.

برای استفاده از این افزونه مثل هر اپلیکیشن هوش مصنوعی دیگر شما نیاز به API دارید. یا باید خودتان این API را از سایت OpenAI تهیه کنید و یا اگر امکانش را ندارید می‌توانید از سایت‌هایی مثل سایت فرشمی، افزونه را به همراه API رایگان خریداری کنید. با کمک API هوش مصنوعی می‌توانید از تمام قابلیت‌ها از تولید متن، خلاصه‌نویسی، ترجمه، تصحیح گرامر، تبدیل متن به صوت و بالعکس و تولید تصاویر با هوش مصنوعی بهره‌مند شوید.

حالا از پنل مدیریت سایت به بخش Meow Apps -> موتور هوش مصنوعی بروید. در اینجا گزینه‌هایی در اختیار شما قرار دارد. در ابتدا از بخش تنظیمات API خود را وارد کنید تا بتوانید از بخش‌های مختلف استفاده کنید.

از چت زنده هوشمند تا تولید محتوا برای محصول

حال اگر می‌خواهید چت بات را در سایت خود فعال کنید به بخش چت بات ها بروید و تیک چت بات گسترده سایت را فعال کنید. پس از این کار، پاپ آپ یا آیکون چت زنده در تمام سایت شما نمایش خواهد یافت. با گزینه‌های این قسمت هم می‌توانید چت بات خود را مطابق نیازتان شخصی‌سازی کنید.

کاربران می‌توانند سوالات خود درباره سایت شما را از چت بات بپرسند. چرا که این امکان وجود دارد تا روبات، محتوای سایت شما را ایندکس کرده و بتواند پاسخگوی سوالات کاربران باشد.

از دیگر قابلیت‌های افزونه امکان انتشار محتوای کامل است. شما هر نوع پستی را به کمک آن می‌توانید به صورت خودکار تولید کنید. فقط کافی است به بخش پست‌های بروید و از قسمت تولید محتوا، با وارد کردن موضوع یا کلمات کلیدی، از هوش مصنوعی بخواهید یک محتوای کامل به همراه برچسب و چکیده و تصویر تولید کند.

اگر از ووکامرس استفاده می‌کنید در بخش افزودن محصول می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید تمام فیلدهای اطلاعات مربوط به محصول را خودش تولید کند.

همان طور که می‌بینید به کمک این افزونه، سرعت کار شما بسیار افزایش خواهد یافت و بدین ترتیب از هزینه‌های خود برای استخدام نیرو کاسته و بهره‌وری کسب و کارتان را افزایش خواهید داد.

خشکسالی در آستانه های اقیانوس،در فیلمنامه ی «محله ی چینی ها»
همه چیز درباره نامزدها و برندگان بفتا 2024 BAFTA

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF