0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

ما قصد داریم در این مطلب به نحوه کسب درامد از متاورس بپردازیم و تمامی روش‌هایی که در این زمینه مهم و کاربردی هستند را معرفی کنیم؛ پس اگر سوالاتی در این حیطه دارید و درباره نحوه کسب درامد از متاورس کنجکاو هستید، بهتر است که تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

قبل از اینکه به سراغ معرفی روش‌های کسب درامد از متاورس برویم، می‌خواهیم یک تعریف کلی از آن ارائه کنیم. کلمه متاورس از دو لغت Meta+Universe ساخته شده است. معنی کلی آن به صورت جهان ماورا خواهد بود و آن را به عنوان آینده جهان اینترنت می‌شناسند.

متاورس یک دنیای مجازی است که با ترکیب مفاهیم واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون حضور فیزیکی، هر کاری را که دوست دارند، در متاورس انجام دهند. در این سرزمین دیگر محدودیت‌ها معنایی ندارد و با یک دنیای آرمانی روبرو هستیم. شاید برایتان سوال شده باشد که مالک متاورس چه کسی است!

باید اشاره کنیم که شخص یا سازمان خاصی مالکیت متاورس را بر عهده ندارد. در متاورس می‌توان علاوه بر ایجاد آواتارهای دیجیتال (برای بیان عواطف)، امنیت، سرعت، زیرساخت یکپارچه و غیره را نیز تجربه کرده و به کسب درامد از متاورس نیز اقدام کرد. با این اوصاف، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با مفهوم متاورس، کسب درامد از آن و دیگر موارد آشنا شوید.

5712257 Tinhte Meta1 Copy

متاورس چیست؟

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کوتاهی کردیم، متاورس یک دنیای مجازی است که ترکیبی از واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) خواهد بود و بسیاری از افراد می‌توانند در آن بدون حضور فیزیکی، تمامی کارهایی که تا به حال انجام نداده‌اند را تجربه کرده و از دنیای آرمانی خود لذت ببرند.

این دنیای مجازی از طریق گوشی‌های هوشمند، رایانه‌های شخصی، هدست‌های واقعیت مجازی (VR)، عینک‌های واقعیت افزوده و کنسول‌های بازی قابل دسترسی خواهد بود. استانداردهایی که برای این دنیا در نظر گرفته شده، موجب استفاده گسترده از آن در سراسر جهان می‌شود.

درامد از متاورس

متاورس مالک خاصی دارد؟

نکته جالب جهان ماورا یا همان متاورس این است که شخص یا سازمان خاصی مالکیت آن را بر عهده ندارد. البته شرکت‌های بزرگی وجود دارند که بدون شک در ایجاد آن نقش مهمی داشته‌اند.

از جمله این شرکت‌ها که از متاورس حمایت کرده‌اند، می‌توانیم به متا، مایکروسافت، گوگل، انویدیا، اپیک‌ گیمز و انیموکا برندز (Animoca Brands) اشاره کنیم.

متاورس چه ویژگی‌هایی دارد؟

متاورس ویژگی‌های فراوانی دارد که یکی از آنها، ایجاد آواتارهای دیجیتال است. با این روش، ابراز احساسات آسان می‌شود و می‌توانید یک نسخه دقیق از شخصیت و ظاهر خود در دنیای دیگری بسازید.

در آن، جهان‌های مختلف به هم وصل بوده و یکپارچگی به خوبی مشخص می‌شود. می‌توانید به هر جایی که تا به حال نتوانسته‌اید به آنجا سفر کنید، بروید. به مریخ سفر کنید، در کهکشان معلق بمانید، روی یک ترن هوایی راه بروید و یا فرود روی ماه را تجربه کنید.

درامد از متاورس

امنیت متاورس به خوبی تنظیم شده و بر عهده بلاک‌چین است. همچنین، سرعت بالایی در انجام امور مختلف دیده می‌شود.

کسب درامد از متاورس چگونه است؟

برای کسب درامد از متاورس چندین راه وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

  1. برای خرید املاک در متاورس سرمایه‌گذاری کنید
  2. به تجارت توکن‌های متاورس بپردازید
  3. بدون خرید یا معامله درامد کسب کنید
  4. به انجام بازی‌های مختلف بپردازید
  5. به صورت آنلاین یا مجازی خرید کنید
  6. به سراغ کنسرت و پارتی‌های آنلاین بروید
  7. در متاورس زمین اجاره دهید
  8. تجارت الکترونیک در متاورس و تحویل در دنیای واقعی را آغاز کنید
  9. گالری هنری باز کنید
  10. به ترویج کسب و کار اقدام کنید

همانطوری که تجارت در دنیای ارز دیجیتال روش کسب درامد افراد را تغییر داده است، متاورس نیز می‌تواند نحوه کسب درآمد، خرید و حتی معاشرت با دوستانتان را در سال‌های آینده تغییر دهد.

درامد از متاورس

متاورس یک دنیای آنلاین است که برای ورود به آن به رایانه، گوشی و یا یک هدست واقعیت مجازی نیاز دارید. در حال حاضر، افراد می‌توانند کارهای زیادی در متاورس انجام دهند. به یک کنسرت بروند، در یک جلسه شرکت کنند، با دوستان خود بازی کنند و در کل کارهایی که تاکنون انجام نداده‌اند را تجربه کنند.

کسب درامد از متاورس از طریق بازی کردن

افراد زیادی هستند که دوست دارند از متاورس درامد کسب کنند، برای این کار، بازی‌های زیادی وجود دارد و جوایز نیز به صورت ارز دیجیتال طراحی شده‌اند. از نظر بسیاری از افراد که در این حیطه فعالیت زیادی داشته‌اند، بازی‌های ویدیویی پیشگامان متاورس خواهند بود. بازی روبلاکس و فورتنایت گسترده‌ترین چشم‌انداز از متاورس را ارائه می‌دهند.

بازی‌های ویدیویی مانند Zimpler ،Decentral Games و غیره برای بازیکنان فرصت کسب درآمد در حین بازی را فراهم می‌کنند. برای ورود به سیستم، گیمرها باید در ابتدا از کیف پول ارزهای دیجیتال خود برای ایجاد یک حساب کاربری استفاده کنند و سپس به کسب درامد فکر کنند.

کسب درامد از متاورس با خرید ملک

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای کسب درامد از متاورس انجام دهید، خرید زمین یا ملک در آن است. کاربر می‌تواند با در اختیار داشتن توکن‌های NFT در متاورس، به خرید و فروش زمین بپردازد. یکی از معروف‌ترین زمین‌ها در مناورس Decentraland نام دارد.

درامد از متاورس

کسب درامد از متاورس با تجارت توکن‌های متاورس

واحد پولی که در دنیای ملک و املاک متاورس استفاده می‌شود، مانا نام دارد. همچنین توکنی که در AxieInfinity کاربرد دارد، توکن Sand نامیده می‌شود.

اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی را برای خرید ملک در متاورس سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید توکن مرتبط با آن بخش از متاورس را خریداری کنید. این امر به خرید سهام نیز شباهت زیادی دارد.

شما سکه یا توکن مربوط به آن متاورس را می‌خرید و هر وقت که دوست داشتید، می‌توانید آنها را مبادله کرده یا با آن ملک جدیدی خریداری کنید. علاوه بر این موارد، خرید آواتار، محصولات، ساختمان‌ها، لباس و غیره نیز وجود دارد.

کسب درآمد از متاورس با تبلیغات

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، شما می‌توانید یک بنر تبلیغاتی برای شرکت خود در متاورس ایجاد کنید و بابت آن پول کسب کنید.

Earn Money From Metaverse Real Estate advertiseing banner 1024x576 result

  • در مکانی شلوغ، کانال یوتیوب خود را تبلیغ کنید
  • به تبلیغ صفحه اینستاگرام یا تیک تاک خود بپردازید

میانگین درامد ماهیانه از متاورس چقدر خواهد بود؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد، کاربران می‌توانند به طور ماهیانه از ۱۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰ دلار درامد کسب کنند. البته این رقم به خلاقیت و ریسک‌پذیر بودن افراد نیز بستگی زیادی خواهد داشت.

2021 8 neon city metaverse 638bb57e8b369136d4589d1c result

جمع‌بندی کسب «درامد از متاورس»

ما سعی کردیم که در این مطلب به نحوه کسب درامد از متاورس بپردازیم و تمامی روش‌هایی که در این زمینه مهم و کاربردی هستند را معرفی کنیم؛ پس اگر باز هم نظر یا سوالات خاصی در این حیطه دارید، می‌توانید آنها را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برای کسب درامد از متاورس راه‌های زیادی وجود دارد؛ می‌توانید یک بنر تبلیغاتی برای شرکت خود در متاورس ایجاد کنید و بابت آن پول کسب کنید. در مکانی شلوغ، کانال یوتیوب، اینستاگرام و غیره را تبلیغ کنید و به خرید و فروش زمین در متاورس اقدام کرده و سپس آن را با قیمت بالاتری بفروشید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا مقاله را بخوانید.

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آی‌تی‌رسان بودید، بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که این مطلب خوب و کاربردی واقع شده باشد و توانسته باشید اطلاعات خوبی در حیطه کسب درامد از متاورس کسب کنید.

 

لینک منبع

چرا نباید سعی کنیم که خوشبخت باشیم؟
برترین لپتاپ های مناسب دانشجویان در بازار

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF