0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

گپ‌هال یک رسانه فراگیر ایرانی است که محتوای ارزشمند در زمینه‌های گوناگون از جمله فرهنگی، هنری، علم و فناوری، رسانه و … در اختیار مخاطبان گسترده خود قرار می‌دهد. در واقع گپ‌هال یک تالار بحث و گفتگو درباره این موضوعات و محتوای نشریافته نیز هست که اعضا و کاربران در درون اتاق‌های موضوعی، می‌توانند علاوه بر مطالعه مطالب و تماشای آثار، با ناشران محتوا یا سایر مخاطبان درباره آنها گفتگو کنند.

علاوه بر این، گپ‌هال، یک پلتفرم و شبکه اجتماعی نشر محتوا نیز هست که هر فردی با یک اکانت رایگان از طریق آن می‌تواند محتوای تولید شده توسط خود را به راحتی برای هزاران مخاطب منتشر کند. شما با ایجاد یک اکانت در گپ‌هال انگار به طور همزمان یک پیج در شبکه اجتماعی، یک وبلاگ و یک سایت برای خود ساخته‌اید. تفاوت گپ‌هال با شبکه‌های اجتماعی دیگر آن است که محتوای تولید شده توسط شما، به مخاطبان بسیار گسترده‌ای عرضه می‌شود نه فقط طیف دنبال‌کنندگان یا دوستان شما. در واقع صفحه و محتوای شما، در یک رسانه معتبر منتشر می‌شود و هزاران مخاطب آن را مشاهده می‌کنند و از این میان، تعدادی از این مخاطبان – که علاقه‌مند آثار و محتوای شما شده‌اند – شما را دنبال می‌کنند تا مطالب دیگر شما را در آینده از دست ندهند و بتوانند محتوای صفحه شما را از طریق دیوار خود در شبکه اجتماعی گپ‌هال دنبال کنند.

بنابراین شما به واسطه تولید و انتشار محتوای جذاب و باکیفیت می‌توانید دنبال‌کنندگان زیادی جذب کنید و ارزش اکانت و صفحه خود در گپ‌هال را ارتقا دهید. مخاطبان همچنین می‌توانند با شما ارتباط برقرار کرده و درباره مطالب شما گفتگو کنند. شما نیز می‌توانید درباره آثار سایر نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا نظر بدهید. گپ‌هال یک پل ارتباطی میان تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان‌شان با یکدیگر برقرار می‌کند.

user dashboard

زمینه‌های مختلف کسب درآمد در گپ‌هال

بستری که گپ‌هال در اختیار شما قرار می‌دهد علاوه بر آن‌که می‌تواند مخاطبان فراوانی برای شما فراهم کند، همچنین قادر است محل کسب درآمد شما نیز باشد. حتما می‌دانید که بسیاری از افراد از طریق صفحات خود در اینستاگرام و تولید محتوا، درآمدهای آن‌چنانی کسب می‌کنند. البته اغلب این صفحات دارای محتوای نازل هستند. برخلاف اینستاگرام که جذب مخاطب انبوه با محتوای ارزشمند و باکیفیت کار دشواری است در گپ‌هال، شما به واسطه محتوای باکیفیت امکان جذب مخاطب بیشتر را دارید. پلتفرم گپ‌هال، به شیوه‌های مختلفی، محتوای شما را به مخاطبانی که به دنبال آن محتوای خاص هستند معرفی می‌کند.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که امکان تولید و انتشار هر نوع محتوا در گپ‌هال وجود دارد. شما اگر در هر زمینه‌ای از ادبیات و تاریخ و فرهنگ گرفته تا علم و فناوری و اقتصاد دارای تخصص یا دانش و اطلاعات باشید می‌توانید در زمینه تخصصی خود مطلب بنویسید. علاوه بر این شما می‌توانید با انتشار نقد فیلم و سریال یا حتی ارزیابی کالاها و محصولاتی مثل موبایل، لپتاپ، نرم‌افزار و بازی نیز می‌توانید مخاطبان بسیاری در گپ‌هال به دست آورید. هر چقدر مخاطبان شما در گپ‌هال افزایش یابد میزان کسب درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

اقدامات درآمدساز در گپ‌هال

از جمله اقداماتی که می‌تواند در گپ‌هال برای شما به کسب درآمد کمک کند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بازنشر مطالب و محتوای سایت‌تان و قرار دادن لینک سایت‌تان در گپ‌هال – بدین ترتیب شما می‌توانید میزان ترافیک و مخاطب سایت خود را افزایش داده و سئوی آن را ارتقا دهید
  • نشر مطالب اختصاصی در زمینه‌هایی که در آن مهارت و تخصص دارید. محتوای ارزشمند می‌تواند تعداد مخاطبان و دنبال‌کنندگان شما را در گپ هال افزایش دهد. (در ادامه با روش‌های درآمدزایی از طریق افزایش فالوور در گپ‌هال آشنا می‌شوید)
  • انتشار نقد و بررسی محصولات و درآمدزایی از طریق لینک افیلیت یا همکاری در فروش
  • جذب اسپانسر برای محتوا و صفحه اختصاصی خود در گپ‌هال (با داشتن صفحه‌ای پربازدید می‌توانید به راحتی اسپانسر جذب کنید)
  • انتشار مداوم محتوای باکیفیت و بهره‌مندی از سود تبلیغات مربوط به محتوای شما
  • دریافت جوایز ماهانه نویسندگان برتر در گپ‌هال (با انتشار مطالب پرمخاطب و باکیفیت که هم نظر مخاطبان و هم کارشناسان گپ‌هال را جلب کند به قید قرعه جوایز ارزشمندی دریافت خواهید کرد)

 

درآمدزایی از طریق افزایش دنبال‌کنندگان محتوای صفحه شما

هنگامی که به طور مداوم محتوای باکیفیت و جذاب در گپ‌هال منتشر کنید تعداد بازدیدکنندگان مطالب و همچنین دنبال‌کنندگان صفحه شما در گپ‌هال افزایش قابل توجهی خواهد داشت. وقتی کاربری شما را در گپ‌هال دنبال کند، مطالب آینده شما به محض انتشار از طریق دیوار شخصی‌اش در فید شبکه اجتماعی گپ‌هال و شیوه‌های دیگر اطلاع‌رسانی در دسترس‌اش قرار خواهد گرفت. علاوه بر این مطالبی که شما در دیوار خودتان منتشر می‌کنید نیز در معرض دید این دنبال‌کنندگان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به واسطه جذب اسپانسر یا تبلیغات در صفحه خود، کسب درآمد کنید.

مثلا اگر شما ۵۰۰۰ دنبال‌کننده داشته باشید هر پست تبلیغی که منتشر کنید در معرض دید دستکم ۵۰۰۰ نفر قرار می‌گیرد و مخاطبان بسیار بیشتری نیز آن را خواهند دید. مثلا اگر شما لینک همکاری در فروش خود را در یک پست منتشر کنید، به واسطه مخاطبانی که دارید می‌توانید کسب درآمد کنید. همچنین اگر خود شما یک فروشگاه آنلاین داشته باشید می‌توانید محصولات خود را تبلیغ کنید.

سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی مختلفی وجود دارند که دارای سیستم همکاری در فروش هستند. یعنی به شما یک لینک ارجاع می‌دهند که هر کس به واسطه آن لینک ارجاع وارد سایت‌شان شده و خرید کند درصدی از هر خرید را به شما پورسانت می‌دهند. به این شیوه بازاریابی اینترنتی، همکاری در فروش گفته می‌شود

 

ملال و سرخوردگی پس از انقلاب در صربستان
شبکه اجتماعی Threads؛ آیا رقیب جدید توییتر می‌تواند خطری جدی برای آن محسوب شود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF