0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

فیلم با من حرف بزن به کارگردانی دنی و مایکل فیلیپو و نویسندگی دنی فیلیپو و بیل هینزمن تهیه شده و یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۲۳ است.

فیلم با من حرف بزن Talk to Me فیلم ترسناک ماوراء الطبیعه استرالیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دنی و مایکل فیلیپو و نویسندگی دنی فیلیپو و بیل هینزمن است که بر اساس طرحی از دیلی پیرسون ساخته شده است. این فیلم درباره گروهی از نوجوانان است که متوجه می‌شوند می‌توانند با استفاده از یک دست مرموز مومیایی شده با ارواح تماس بگیرند.

فیلم با من حرف بزن برای اولین‌بار در جشنواره فیلم آدلاید در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و در استرالیا در ۲۷ جولای ۲۰۲۳ توسط مزلو اینترتیمنت اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان داستان، سکانس‌های ترسناک، جلوه‌های ویژه، طراحی صدا و اجراهای آن را تحسین کردند و از میان بازیگران، سوفی وایلد و جو برد نیز مورد تحسین قرار گرفتند. اکران فیلم Talk to Me یک موفقیت در باکس آفیس بود و در مقابل بودجه ۴.۵ میلیون دلاری‌اش، ۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. اگر از طرفداران این فیلم هستید خبر خوب این است که دنباله آن در دست تولید قرار گرفته.

خلاصه داستان فیلم با من حرف بزن

گروهی از نوجوان‌ها گردهم می‌آیند و برای تجربه هیجان تصمیم می‌گیرند با ماورا ارتباط برقرار کنند. آن‌ها برای برقرار کردن این ارتباط از یک دست مومیایی که روی آن چیزهایی نوشته شده، استفاده می‌کنند. ماجرا از این قرار است که اتصال به این دست و ارتباط با ارواح احضار شده نباید بیشتر از ۹۰ ثانیه طول بکشد؛ اما با بی‌فکری و ریسک یکی از اعضای گروه، اتصال دیرتر قطع می‌شود و تمام افراد حاضر به چالشی سخت و وحشتناک کشیده می‌شوند.

زمان پخش فیلم با من حرف بزن

فیلم با من حرف بزن در ۲۷ جولای ۲۰۲۳ (۵ مرداد ۲۰۲۳) منتشر شده است. مدت زمان این فیلم ۹۵ دقیقه است.

 

بازیگران فیلم Talk to Me

سوفی وایلد (میا الکساندرا)، جنسن (جید)، جو برد (رایلی)، اوتیس دانجی (دانیل)، میراندا اتو (سو زوئی)، تراکس (هیلی)، کریس آلوسیو (جاس)، مارکوس جانسون (مکس)، الکساندریا استفنسن (رئا آری)، مک کارتی (کول سانی) و جانسون (داکت).

پوستر فیلم با من حرف بزن

پوستر فیلم با من حرف بزن

لینک منبع

Talk to Me 00
نقد و بررسی فیلم با من حرف بزن Talk to Me 2023
چکیده ارزیابی
امتیاز خوانندگان۰ رای
نقاط مثبت
نقاط منفی
۳.۹
امتیاز منتقد
۱۲ فیلم‌ و سریالی که برنامه‌نویس ها باید ببینند
تجربه خرید مودم TDLTE ایرانسل و کیفیت خدمات ایرانسل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF

امتیاز نهایی