0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

ساختن پیش‌درآمد برای مجموعه فیلم‌های جان ویک شاید یک ضرورت بود. دنیای قبل از جان ویک چطور بود و قبل از او چه ماجراهایی به خصوص در هتل کانتیننتال رخ داده بودند؟ آیا بزن بهادرهایی مانند جان ویک در دنیای قبلی هم حضور داشتند؟

شاید برخی تصور می‌کردند یک پیش‌درآمد از دوران کودکی و نوجوانی و جوانی کیانو ریوز در این سری فیلم‌ها ببینند ولی ما در سریال تازه فوکوس می‌کنیم روی هتل  The Continental و ماجراهای آن. هتلی که در این جهان داستانی تخیلی می‌شود که سکویی شیک برای قاتل‌ها، کلاهبرداران و سلاطین جرم و جنایت  است. آدم‌های بد به راحتی در این ملک خنثی و بی‌طرف می‌خوابند و همه صورت‌حساب‌های مینی‌بار خود را با ارز سفارشی دنیای اموات با دوبلون‌های درشت تسویه می‌کنند.

در سری فیلم‌ها، هتل تحت نظارت ایان مک‌شین، و لنس ردیک فقید بود. در این پیش درآمد دهه ۱۹۷۰، مل گیبسون مدیر هتل است و به بی‌ستارگی نسبی سریال خاتمه می‌دهد. او در نقش کورمک بی‌ثبات و بداخلاق بازی می‌کند و کارکنان خطاکار را به وحشت می‌اندازد.

در این سریال بر روی دو برادر تمرکز می‌شود : وینستون و فرانکی.

فرانکی (بن رابسون)، یک سرباز کهنه کار ارتش و مجری باند است که در میان یک مهمانی دیسکوی شب سال نو، دست به سرقت خطرناکی می‌زند. فراری به سبک جان ویک می‌کند و کلی کشته برای سازمان باقی می‌گذارد. صحنه‌های اکشن او اصلا چیزی کمتر از اکشن‌های جان‌ویک‌های اصلی ندارد.

از آن سو کورمک برای بازپس‌گیری مال از دست رفته برادر فرانکی را از لندن می‌دزدد و وینستون را برای ردیابی برادر فراری خود می‌خواهد استخدام می‌کند. وینستون هشیار برخی از دوستان دوران جوانی را می‌بیند و سعی می‌کند از مناسبات سردربیاورد. همان چیزهایی که برادر بزرگ‌تر برای آلوده نشده وینستون سعی می‌کرد حتی با تظاهر به بی‌محلی هم که شده وینستون را از آنها دور کند.

اسپین‌آف‌های سریالی فیلم‌های مطرح این سال‌ها خیلی بچگانه از آب درآمده‌اند و تقریبا کسی آنها را نگاه نکرده. اما Continental تا همینجا کاری از نظر خلق محیطی استاندارد شبیه جان‌ویک‌ها و موسیقی و فیلمبرداری و تاثیرگذاری سطح بالا نشان داده است.

کانتیننتال ظاهرا سه قسمت تقریباً ۹۰ دقیقه‌ای دارد و در روز‌های جمعه منتشر می‌شود. اگر ژانر اکشن و خود جان ویک‌ها را دوست نداشتید ظاهرا باید این سریال را هم نبینید، چون برای شما وقت تلف کردن از آب درمی‌آید. اما در غیر این صورت عاشق این سریال می‌شوید.

قسمت یک تعلیق‌هایی برای ما به جا می‌گذارد تا انگیزه برای دیدن قسمت دوم داشته باشیم. تکلیف پروژه لندن وینستون چه می‌شود. آیا مدیر هتل سرانجام به مال به سرقت رفته دست پیدا می‌کند و چرا فرانکی دقیقا روی این کالا برای سرقت انگشت گذاشته.

از سوی دیگر چه بلایی بر سر خانم کاراگاه جوان و بی‌باک که اهل ریسک است، می‌آید؟

فهرست کامل بهترین فیلم و سریال های کارنامه رعنا آزادی ور
یادداشت درباره فیلم باردو آخرین ساخته آلخاندرو گونزالس ایناریتو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF