0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه، پیش درآمدی بر فیلم مکس دیوانه: جاده خشم است. جرج میلر کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده دارد. فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه روایتی است که در جریان آن ما در مورد فیوریوسا خشمگین قبل از ملاقات با ماکس روکاتانسکی اطلاعات بیشتری کسب می‌کنیم.

خلاصه داستان فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه

فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه را اینطور می‌شود تعریف کرد؛ وقتی دنیا به پایان می رسد، فیوریوسا از «محل سبز» ربوده می‌شود و به دست یک گروه بزرگ موتورسوار به رهبری جنگ سالار دمنتوس می‌افتد. همانطور که آنها در میان زمین‌های بایر سرگردان هستند، با قلعه‌ای روبرو می‌شوند که توسط جو جاودانه اداره می‌شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می‌کنند، فیوریوسا باید آزمایش‌های زیادی را تحمل کند زیرا او ابزارهایی را پیدا کرده که می‌تواند برای یافتن راه خانه‌اش آن‌ها را به کار گیرد.

زمان پخش Furiosa: A Mad Max Saga

فیلم فیوریوسا برای انتشار در ۲۳ مه ۲۰۲۴  (۳ خرداد ۱۴۰۳) در استرالیا و ۲۴ مه (۴ خرداد ۱۴۰۳) در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده‌است.

بازیگران فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه

  • آنیا تیلور-جوی (امپراتور فیوریوسا)
  • کریس همسورث (وارلرد دمنتوس)
  • تام برک
  • آلیلا براون
  • ناتان جونز (ریکتوس ارکتوس، پسر ایمورتان جو)
  • آنگوس سمپسون (اورگانیک مکانیک)
  • کوادن بیلز
  • دنیل وبر (وار بوی)

درباره فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه

شخصیت فیوریوسا توسط منتقدان در سراسر جهان به عنوان یک قهرمان اکشن زن تحسین شده است. در حالی که داستان فیلم قبلی در مدت زمان کوتاهی اتفاق می‌افتد، اما فیلم جدید فیوریوسا ماجرای قهرمانانه خود را در مدت زمان بسیار طولانی‌تری دنبال می‌کند، از زندگی قبلی او تا وقایع جاده خشم.

جانکی ایکس‌ال تنظیم کننده موسیقی این فیلم است. او موسیقی‌دانی هلندی است که همکاری با هانس زیمر را نیز در کارنامه‌اش دارد. مکس دیوانه: جاده خشم، بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت (با همکاری هانس زیمر) و نابودگر: سرنوشت تاریک از جمله فیلم‌هایی هستند که جانکی آهنگسازی کرده است.

پوستر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

پوستر فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

لینک منبع

آیا برگزاری انتخابات با سرکوب سیاسی ارتباطی دارد؟
نقد و بررسی مینی سریال کاترین کبیر

انتخاب سردبیر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF