0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

فیلم جوکر: جنون مشترک به کارگردانی تاد فیلیپس درحال تولید است. جوکر یک شخصیت ابرشرور در کمیک بوک‌هاست که توسط بیل فینگر و باب کین خلق شده. فیلم جوکر ۲۰۱۹ به کارگردانی تاد فلیپس تهیه شد و آنقدر موفقیت‌آمیز بود که اکنون دنباله‌ای مستقل به نام جوکر: جنون دو نفر برای آن در دست تولید قرار گرفته است. با ما اطلاعات و خبرهای اولیه این فیلم را دنبال کنید.

خلاصه داستان فیلم جوکر: جنون مشترک

ماجرای فیلم جوکر ۲: جنون مشترک ادامه‌ای بر داستان آرتور فلک است، دلقکی اجیر شده که رویای تبدیل شدن به یک استندآپ کمدین بزرگ را دارد. آرتور دائما مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و وقتی صحبت از اقتصاد گاتهام به میان می‌آید، او دیگر توانایی خرید داروهایش را ندارد و از نظر مالی دچار فروپاشی می‌شود و به پایان زندگی عادی‌اش نزدیک می‌شود. در این میان ناگهان دچار چالشی بزرگ شده و بابت مصرف نکردن داروهایش و یک بدشانسی بزرگ اشتباه‌های غیرقابل جبرانی از او سر می‌زند که آغاز جنبشی اجتماعی است.

زمان پخش فیلم جوکر ۲

فیلم جوکر: جنون دو نفر برای اکران در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده‌است.

بازیگران فیلم جوکر: جنون مشترک

  • واکین فینیکس (آرتور فلک / جوکر)
  • لیدی گاگا د(دکتر هارلین کویینزل: روان‌پزشکی که عاشق آرتور می‌شود.)
  • زاسی بیتس (سوفی داموند: مادری مجرد و بدبین که آرتور فکر می‌کرد عاشق اوست، اما در واقعیت، آنها هرگز باهم روبه‌رو نشده‌اند.)
  • برندن گلیسون
  • کاترین کینر
  • جیکوب لافلند
  • هری لاوتی

درباره فیلم جوکر: جنون دو نفر

علیرغم اینکه جوکر یک فیلم بحث برانگیز برای انگ زدن به سلامت روان است، برنده جایزه بزرگی نیز بود. فینیکس برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد و هیلدور گونادوتیر برای بهترین موسیقی متن برنده جایزه اسکار شدند و فهرست دیگر جوایز فیلم بسیار طولانی است. علاوه بر این، جوکر به طرز چشمگیری بیش از ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی (از طریق باکس آفیس موجو) به دست آورد. با توجه به اینکه بودجه نسبتا کمی برای یک فیلم کمیک بوک داشت، این میزان فروش حتی چشمگیرتر می‌شود، زیرا جوکر ۲۰۱۹ فقط ۵۵ میلیون دلار هزینه داشت. و با وجود بازیگران پر ستاره Joker: Folie à Deux و برخی افشاگری‌های هیجان انگیز دیگر که درباره فیلم منتشر شده، به نظر می‌رسد برادران وارنر به راحتی می‌توانند موفقیت گذشته را تکرار کنند.

پوسترهای فیلم جوکر ۲

پوسترهای فیلم جوکر: جنون دو نفر پوسترهای فیلم جوکر: جنون دو نفر

پوسترهای فیلم جوکر: جنون دو نفر

پوستر فیلم جوکر: جنون دو نفر

لینک منبع

درآمد ده هزار دلاری یک اینفلوئنسر مصنوعی؛ زنگ خطر یا موهبت؟
تاریخ مختصر جنگ کنسول‌ها: ایکس‌باکس در مقابل پلی‌استیشن

انتخاب سردبیر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF