0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

پس از شیوع کرونا در جهان، دورکاری به یک روش محبوب و مرسوم برای شرکت‌های کوچک و بزرگ در جهان تبدیل شد و نرم‌افزارهای بسیاری برای مدیریت کارها به صورت آنلاین و غیرحضوری تولید و مورد استقبال قرار گرفت. در این میان اپلیکیشن‌های مطرحی که پیش از این، برای مدیریت پروژه و همکاری از راه دور طراحی شده بودند با افزایش فروش چشمگیری مواجه شدند.

در این مطلب می‌خواهیم به یکی از این نرم‌افزارها بپردازیم. اسکریپت رایس Rise به شما این امکان را می‌دهد که بر روی هاست شخصی خود، یک سیستم اختصاصی و داخلی برای مدیریت کارها و کارمندان خود به صورت آنلاین ایجاد کنید. از مدیریت پروژه گرفته تا ثبت ساعات ورود و خروج همکاران، از چت و تبادل فایل و ویدیو با همکاران گرفته تا اختصاص وظایف و تعیین ددلاین برای آنها، از برنامه‌ریزی امور شخصی گرفته تا مدیریت ارتباط با مشتریان در این اسکریپت قابل انجام است.

برای مدیریت پروژه و یا مدیریت ارتباط با مشتریان که در اصطلاح تجاری به آن CRM گفته می‌شود نرم‌افزارهای بسیاری ارایه شده است. از اپلیکیشن‌های شخص ثالثی مثل Trello یا Taskulu که با ایجاد اکانت در آنها، امکان ارتباط با سایر همکاران و مدیریت پروژه ‌ها را می‌یافتید تا اسکریپت‌های قدرتمندی مثل رایس Rise و پرفکس Perfex. اما حسن اسکریپت‌ها نبست به اپلیکیشن‌های دیگر در این است که شما می‌توانید آنها را بر روی هاست و دامنه شخصی نصب کرده و مدیریت آن نیز بر عهده خودتان است و می‌توانید امکانات موردنظرتان را در آن فعال و قابلیت‌های نالازم را غیرفعال کنید. همچنین برای امکانات بیشتر نیازی به اشتراک و پرداخت ماهانه ندارید و با یک بار پرداخت به تمام امکانات دسترسی خواهید داشت. امکاناتی که بسیار بیشتر و پیشرفته‌تر از امکانات اپلیکیشن‌های اشتراکی است.

dashboard full

رایس یا پرفکس؛ کدام اسکریپت بهتر است؟

پاسخ به این سوال بستگی به نیاز کسب و کار و حتی سلیقه شما به عنوان مدیر کسب و کار دارد. اسکریپت رایس یا رایز به دلیل جدیدتر بودن، ظاهر مدرن‌تر و طراحی جذاب‌تری دارد. همچنین این اسکریپت سعی کرده اغلب امکانات مورد نیاز برای مدیریت تیم و کسب و کار را در خود بگنجاند بدون این که مانند پرفکس نیاز به نصب ماژول‌های اضافی داشته باشید. مثلا برای ایجاد داشبوردهای متنوع، قابلیت چت و شبکه اجتماعی یا مدیریت لیدها، در صورت استفاده از اسکریپت پرفکس نیاز دارید که یک ماژول اضافی خریداری و نصب کنید. اما تمام این قابلیت‌ها در اسکریپت رایز به صورت پیشفرض وجود دارد.

البته برای قابلیت‌هایی مثل حسابداری و حساب دفتری، اسکریپت رایز نیز نیازمند نصب پلاگین اضافی است. بنابراین اگر امکانات اسکریپت رایز که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم، پاسخگوی نیازهای شماست توصیه می‌کنیم از اسکریپت رایز و کدنویسی قدرتمند و طراحی زیبا و مدرن آن استفاده کنید. اما اگر از طرف دیگر، نیازهای شما یا شرکت و سازمان‌تان بسیار بیش از این‌هاست یا ممکن است در آینده به امکانات بیشتری نیاز داشته باشید و یا این‌که می‌خواهید سایت وردپرسی یا ووکامرسی (یا افزونه‌های آن مثل گراویتی فرم) و یا اپلیکیشن‌هایی مثل واتس‌اپ یا تلگرام را به اسکریپت مدیریت پروژه و CRM خود متصل کنید و یا از سیستم‌های پیشرفته حسابداری، بازاریابی شبکه‌ای و سیستم نوبت‌دهی برای اسکریپت‌تان استفاده کنید آن وقت پرفکس انتخاب مناسب‌تری برای شماست. پرفکس دارای تعداد انبوهی از ماژول‌های اضافی است که امکانات گسترده و بی‌شماری به سیستم اضافه می‌کنند.

برای مقایسه بیشتر رایز و پرفکس این مقاله را مطالعه کنید

نقد و بررسی اسکریپت رایس برای مدیریت پروژه و دورکاری

اسکریپت رایس، یک نرم‌افزار به زبان php است که به راحتی و در عرض دو دقیقه قابل نصب بر روی هاست شخصی شماست. اگر شرکت یا کسب و کار شما دارای یک وبسایت است می‌توانید یک سابدامین یا زیردامنه در همان هاست خودتان برای نصب این اسکریپت بسازید و در غیر این صورت می‌توانید یک دامنه جداگانه و یک هاست اختصاصی برای آن تهیه کنید. لازم به خرید هاست گرانقیمت نیست و یک هاست اشتراکی ارزان نیز کار شما را راه می‌اندازد.

rise dashboard 1

با خرید اسکریپت رایس شما یک آموزش ویدیویی نصب و راه‌اندازی نیز دریافت می‌کنید که خودتان به سادگی می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید. یعنی با صرف هزینه‌ای حدود یکی دو میلیون و در ظرف کمتر از یک ساعت، شما صاحب یک سیستم پیشرفته مدیریت پروژه و ارتباط با مشتری می‌شوید.

اسکریپت رایس به لحاظ رابط کاربری، یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است و یک محیط جذاب و مدرن در اختیار شما، همکاران و مشتریان‌تان قرار می‌دهد. در این محیط از شلوغی پلتفرم‌های قدیمی خبری نیست و همه چیز شسته و رفته و کاربری با آن آسان است.

events cal

قابلیت‌های مهمی که اسکریپت رایس در اختیار شما قرار می‌دهد و ازجهت در کنار هم قرار دادن این امکانات، به محصولی منحصربفرد تبدیل می‌شود این‌هاست:

  • امکان تعریف نقش‌های کاربری با دسترسی‌های محدود قابل شخصی‌سازی (منشی، معاون، مدیر) یا سمت شغلی مثل حسابدار، برنامه‌نویس، گرافیست و …
  • امکان تعریف و مدیریت پروژه (تعریف وظایف و واگذاری آنها به همکاران مختلف، تعیین ددلاین، نمودار گانت، نقاط عطف، نظردهی بر روی وظایف، فایل‌های پروژه و ..)
  • امکان تنظیم پروفایل همکاران (ساعات کاری، حقوق و دستمزد، مشخصات و اطلاعات، مرخصی و …)
  • مدیریت فروش برای مشتریان (تنظیم فاکتورها، ارسال فاکتور برای مشتریان، اطلاعیه سررسید فاکتور برای مشتری و مدیریت، سیستم حسابداری و ..)
  • سیستم پشتیبانی تیکتی پیشرفته برای مشتریان
  • امکان ارتباط با همکاران از طریق چت یا شبکه اجتماعی داخلی (ارسال فایل، تصویر، اشتراک‌گذاری محتوا و ..)
  • امکان تنظیم و مدیریت رویدادها و مشاهده در تقویم (مثلا جلسات کاری، سمینارها و …)
  • امکان ارسال فرم استعلام از جانب مشتریان و پاسخ از طرف شرکت و تبدیل استعلام به قرارداد و پروژه
  • امکان تنظیم و مدیریت هزینه ها
  • امکان درج ساعت ورود و خروج توسط همکاران و نمایش مدت زمان حضور و گزارشات مربوطه
  • انتخاب تقویم شمسی یا میلادی هنگام وارد کردن تاریخ
  • نمایش گزارشات کامل، تقویم رویدادها و نوار زمان فعالیت‌ها با تاریخ شمسی

dashboard items

اینها فقط بخش کوچکی از امکاناتی است که اسکریپت Rise در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت‌های مدیریتی زیادی نیز در اسکریپت وجود دارد مثل ساخت و ایجاد پیشخوان‌ها متفاوت برای مقاصد مختلف با استفاده از ابزارک‌های متنوع، دسترسی به برنامه‌ریز شخصی، ثبت یادداشت‌ها، فعال و غیرفعال کردن بخش‌های مختلف سیستم بر حسب نیاز، ساخت فرم‌ها با فیلدهای سفارشی، تنظیم کامل پیشخوان و منوها برای پنل همکاران یا مشتریان و ده‌ها امکان دیگر.

report from to

 

توجه: امکانات ذکر شده در این مقاله تنها در نسخه اختصاصی فرشمی از اسکریپت رایز ارایه شده و نسخه‌های فروشگاه‌های دیگر ممکن است بخشی از قابلیت‌های ذکر شده را نداشته باشد.

projects

جمع‌بندی

اسکریپت مدیریت پروژه Rise بهترین گزینه برای همکاری تیمی به صورت آنلاین و کار بر روی پروژه‌ها به صورت تیمی و دورکاری و همچنین مدیریت شرکت یا دفتر کاری به صورت آنلاین و مجازی است. اگر شما به دنبال یک سیستم آنلاین شخصی برای ارتباط با همکاران و مدیریت ارتباط با مشتریان در پروژه‌های مختلف و نظارت کامل بر روند انجام کارها توسط همکاران هستید این اسکریپت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر به دنبال یک سیستم گسترده‌تر برای شرکت‌های بزرگ‌تر هستید که کارهایی مثل مدیریت و امضای قراردادها، بازاریابی، و مدیریت جامع فروش برای فروشگاه‌های بزرگ یا زنجیره‌ای هستید می‌توانید از اسکریپت پرفکس استفاده کنید.

 

 

 

ads1
نقد و بررسی اسکریپت مدیریت پروژه Rise
چکیده ارزیابی
اسکریپت مدیریت پروژه Rise بهترین گزینه برای همکاری تیمی به صورت آنلاین و کار بر روی پروژه‌ها به صورت تیمی و دورکاری و همچنین مدیریت شرکت یا دفتر کاری به صورت آنلاین و مجازی است. اگر شما به دنبال یک سیستم آنلاین شخصی برای ارتباط با همکاران و مدیریت ارتباط با مشتریان در پروژه‌های مختلف و نظارت کامل بر روند انجام کارها توسط همکاران هستید این اسکریپت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
امتیاز خوانندگان۱ رای
نقاط مثبت
امکان فعال و غیرفعال کردن امکانات مورد نیاز
امکان تنظیم نقش‌های کاربری برای سمت‌های مختلف شغلی
سیستم چت و شبکه اجتماعی داخلی برای ارتباط همکاران به صورت آنلاین
سیستم پشتیبانی تیکتی داخلی
رابط کاربری مدرن، جذاب و در عین حال کاربری آسان
نقاط منفی
۵
امتیاز منتقد
لینک‌های مرجع
چرا کوندرا به نویسنده‌ای جهانی بدل شد؟ نقبی به زندگی و اندیشه‌های میلان کوندرا
نقد و بررسی سریال مردگان متحرک: شهر مرده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF

امتیاز نهایی