0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

فیلم کوتاه «درد خفیف» چهارمین ساخته پویا نبی از حدود ده روز پیش در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شده است که با استقبال مخاطبان این پلتفرم مواجه شده.

فیلم کوتاه «درد خفیف» چهارمین ساخته پویا نبی و محصول سال ۱۴۰۰ است. ثبت و ضبط تصاویر پیش رو کار سرکار خانم سمیه جعفری عکاس شناخته شده سینمای ایران است. این فیلم در ژانر جنایی قرار می‌گیرد و مدت زمان آن ۲۷ دقیقه است.

فیلم درد خفیف

در این فیلم گیلدا ویشکی و مرجان اتفاقیان ایفای نقش می‌کنند. این دو بازیگر جوان در سال‌های اخیر آثاری همچون «تفریق» ساخته مانی حقیقی، «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته هومن سیدی و «پیلوت» ساخته ابراهیم ابراهیمیان را در کارنامه سینمایی خود ثبت گرده اند.

Slight pain 5

روایت این فیلم ساختاری تجربی دارد و به صورت معکوس از انتها به ابتدا روایت می‌شود و حول یک داستان زنانه برای فائق آمدن به ظلمی است که در خانه به یکی از طرفین می شود است.

Slight pain 6

این فیلم پس از «ماه عسل»، «سایلنت» و «خوابگردها» چهارمین و آخرین فیلم کوتاه پویا نبی است. فیلم درد خفیف در دوران همه گیری ویروس کرونا تهیه و تولید شده است و سابقه حضور در بیش از بیست جشنواره بین المللی معتبر را دارد.

Slight pain 1

تهیه کنندگی این فیلم کوتاه بر عهده سید علیرضا علویان صداگذار شاخص سنمای ایران است که از رکورداران دریافت سیمرغ بلورین و جشن خانه سینما در بخش بهترین صدا است و سابقه همکاری با کارگردانان مهمی چون علیرضا داودنژاد، داریوش مهرجویی، سعید روستایی، وحید جلیلوند، هومن سیدی و ابراهیم حاتمی‌کیا را در کارنامه سینمایی خود دارد.

از جمله ویژگی‌های تولید این فیلم کوتاه استفاده از عوامل حرفه ای سینمای ایران در بخش‌های مختلف تولید این فیلم کوتاه ۲۷ دقیقه ای است. همچنین این فیلم  روایتگر یک انتقام زنانه است. برای تماشای این فیلم کوتاه می توانید به این لینک مراجعه کنید.

لینک منبع

فهرست بهترین فیلم های مستقل تاریخ سینما + تعریف سینمای مستقل
10 گزینه از بهترین سریال‌های جاسوسی و امنیتی مهم تاریخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF