0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

انیمیشن غول های لامانچا، بر اساس کتاب «آقای مبتکر دن کیشوت از لامانچا» تولید شده است. این فیلم محصول مشترک سی‌جی فیلمز آرژانتین، استودیو ۱۰۰مدیای آلمان، سی‌آی‌ای آلمان و مارک ۱۳ آلمان است. گونزالو گوتیرز کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد.

خلاصه داستان انیمیشن غول های لامانچا

انیمیشن غول های لامانچا Giants of La Mancha ماجرای زندگی پسرکی نوجوان و ماجراجو است که سعی در نجات شهرش دارد. این پسرک آلفونسو نام دارد و ۱۱ ساله است. آلفونسو وارث دن کیشوت است و از خرگوش‌های او نیز محافظت می‌کند و در مسیر نجات شهر محبوبشان، لامانچا، با آن‌ها همراه می‌شود. لامانچا در خطر وقوع طوفانی بزرگ است که ویرانی جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت، آلفونسو و خرگوش‌ها سعی دارند شهر را از این واقعه نجات دهند. آن‌ها در این راه لازم است با سه قول شیطانی که تصمیم دارند زمین را تصاحب کنندبجنگند و این هیجان‌انگیزترین قسمت داستان می‌شود.

زمان پخش انیمیشن Giants of La Mancha

انیمیشن غول‌های لامانچا برای اکران در ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. به محض انتشار خبرهای جدید این مطلب به‌روزرسانی می‌شود.

درباره کارگردان انیمیشن غول‌های لامانچا

گونزالو گوتیرز، کارگردان جوان و اهل آرژانتین است. او در دانشگاه بوئنوس آیرس تحصیل کرده و از نوجوانی به‌صورت خودآموز به سمت یادگیری چگونگی تولید انیمیشن‌ها رفت. گونزالو سعی کرد چگونگی ایجاد جلوه‌های بصری را بیاموزد و در این مسیر موفق عمل کرد. چیزی نگذشت که او به‌عنوان فردی خلاق و نوآور در این زمینه شناخته شد.

گونزالو گوتیرز یکی از بنیانگذاران انجمن جلوه‌های بصری آرژانتین است.همچنین به عنوان کارگردان انیمیشن در دو شرکت بزرگ (Underland و the LAST SURFACER) در آرژانتین فعالیت دارد که تا امروز پروژه‌های بزرگی را به سرانجام رسانده‌اند که در سراسر جهان دیده شده است.

تیزر و پوستر انیمیشن غول های لامانچا

پوستر انیمیشن Giants of La Mancha

پوستر انیمیشن Giants of La Mancha

لینک منبع

همه چیز درباره فیلم روزهای عالی ویم وندرس
معرفی کامل 58 تا از بهترین فیلم های کمدی خارجی قرن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF