0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

تا سال‌ها پس از انتشار اولین نسخه وردپرس، استفاده از سیستم ورود پیشفرض آن و ثبت نام و تایید ایمیل رواج داشت. البته به خاطر ظاهر غیرجذاب سیستم ورود وردپرس، افزونه‌ها زیادی طراحی شدند که کارشان تغییر استایل و طرح صفحه ورود و ثبت نام بود. اما با قدرت گرفتن استفاده از اینترنت در موبایل و پیشی گرفتن آن از دسکتاپ، بسیاری از سایت‌ها به فکر استفاده از سیستم ورود و ثبت نام با موبایل افتادند تا خیل کاربران موبایلی خود را از دست ندهند. برخی از سایت‌ها نیز اساس کارشان و مخاطبان/مشتریان بازار هدف‌شان، کاربران موبایل بود بنابراین این سایت‌ها مجبور بودند یک سیستم ورود موبایلی برای خود طراحی کنند.

همین باعث شد توسعه‌دهندگان وردپرس به عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین CMS و سایت‌ساز جهان تصمیم به عرضه افزونه‌ای برای ورود و ثبت نام با موبایل بگیرند. اما از حق نگذریم هنوز که هنوز است وردپرس در این زمینه ضعیف عمل کرده است. این قضیه برای کاربران ایرانی مساله‌ای پیچیده‌تر هم بود. به طور کل افزونه و قالب‌هایی که نیاز به استفاده از تقویم، درگاه پرداخت یا پیامک داشتند دشوار کاربران ایرانی را اضافه می‌کردند.

افزونه‌های ورود موبایلی وردپرس و مشکلات کاربران ایرانی

تا چندین سال مهم‌ترین افزونه‌ای که برای ورود موبایلی ارایه شد افزونه Digits بود. این افزونه با تمام ضعف‌هایش تنها گزینه موجود بود اما از درگاه‌های ایرانی چندانی پشتیبانی نمی‌کرد. تا اینکه توسعه‌دهندگان ایرانی دست به کار شدند و پشتیبانی از درگاه‌های ایرانی را به این افزونه اضافه کردند. بنابراین این افزونه به عنوان انتخاب اول و آخر سایت‌های وردپرسی ایرانی مورد استفاده قرار می‌گرفت و به همین خاطر به فروش بالایی در فروشگاه‌های ایرانی دست یافت.

اما همان طور که گفته شد افزونه دیجیتس ضعف‌های زیادی داشت که به لحاظ کارشناسی و فنی به اطلاع سازندگان آن می‌رساندیم. برخی از مشکلات در نسخه ایرانی افزونه توسط توسعه‌دهنده ایرانی رفع شد. اما هنوز فاصله زیادی با یک افزونه استاندارد داشت تا مانند سیستم‌های ورود سایت‌های معتبر ایرانی عمل کند. چون برای رفع مشکل می‌بایست ساختار آن کاملا تغییر می‌کرد. چندی بعد توسعه‌دهندگان ایرانی به فکر افتادند تا محصول خود را برای این کار تولید کنند. نمونه‌هایی مثل افزونه موبیتز هم ساخته شد تا جای دیجیتز را بگیرد. اما افزونه‌ای که اکنون می‌خواهم به شما معرفی کنیم چند ماهی است که ارایه شده و توانسته توجه ما را جلب کند تا جایی که آن را به مشتریان‌مان معرفی کرده و در سایت‌های ایجاد شده از آن استفاده کنیم.

معرفی برترین افزونه برای ورود/ثبت‌نام موبایلی با رفع تمام مشکلات

افزونه چاپار واقعا می‌تواند سیستم ورودی مثل سایت‌های اسنپ، دیوار و … برای سایت شما به ارمغان بیاورد. این افزونه تقریبا تمام قابلیت‌هایی که ما انتظار داشتیم را دارد و می‌توان گفت مشکل قدیمی سایت‌های وردپرسی را رفع کرده است. از جمله قابلیت‌های مهم و جذاب این افزونه باید به شناسایی خودکار کد تایید پس از تایپ آن (بدون نیاز به کلیک روی دکمه ارسال) که در موبایل به صورت شناسایی خودکار پیامک ارسالی و پشتیبانی از افزونه‌های مطرح وردپرس اشاره کرد.

6358e897721d41871d021502

این افزونه هم برای مدیران سایت و وبمسترها و هم برای برنامه‌نویسان و طراحان سایت مناسب است. چرا که سازگاری با بسیاری از افزونه‌ها که در سایت‌های مختلف استفاده می‌شود – یعنی یکی از چالش‌هایی که طراحان سایت با وردپرس با آن مواجه بوده‌اند – در این افزونه وجود دارد. از ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلودز گرفته تا فرم‌سازها و افزونه اشتراک/عضویت ویژه، توسط افزونه چاپار پشتیبانی می‌شوند یعنی رویدادهای آنها توسط افزونه شناخته شده و پیامک‌های اختصاصی ارسال می‌کند. مثلا برای خریدار یا فروشنده ایزی دیجیتال دانلودز پیامک ارسال می‌کند یا به مشترکی که پلن عضویت با افزونه Restrict Content Pro می‌خرد پیامک ارسال می‌کند.

635a566c1436ee99b80c8ef2

اگر بخواهیم به قابلیت‌های افزونه اشاره کنیم، مطلب طولانی می‌شود بنابراین شما را به صفحه خود محصول ارجاع می‌دهیم و در اینجا فقط امتیازات این افزونه که باعث شد آن را به عنوان برترین افزونه ورود/ثبت نام موبایلی برای سایت‌های ایرانی انتخاب کنیم اشاره می‌کنم:

  • سازگاری از ده‌ها درگاه پیامک ایرانی
  • پشتیبانی از ده‌ها افزونه محبوب
  • فرم‌ساز اختصاصی برای فرم ثبت نام با ۲۰ فیلد اختصاصی
  • ورود خودکار کد تایید در دستگاه موبایل
  • امکان استفاده از ایمیل، موبایل، هر کدام یا هر دوی اینها برای ورود، ثبت نام و بازیابی رمز
  • هماهنگی با المنتور
  • خبرنامه پیامکی
  • درگاه پشتیبان

auto confirm

این قابلیت‌های ممتاز و حرفه‌ای را وقتی در کنار تمام قابلیت‌های افزونه‌ای مثل دیجیتز و ادآن‌های آن قرار دهید درخواهید یافت که چرا این افزونه می‌تواند انتخاب مناسبی برای تمام سایت‌های وردپرسی باشد که می‌خواهند سیستم ورود با موبایل را در سایت خود ارایه کنند.

 

لینک منبع

mobits5
نقد و بررسی افزونه ورود و ثبت نام موبایلی چاپار
چکیده ارزیابی
امتیاز خوانندگان۰ رای
نقاط مثبت
نقاط منفی
۴.۸
امتیاز منتقد
لینک‌های مرجع
واسیلی گروسمن، راویِ صادق نسل‌کشی در اوکراین
فهرست 20 فیلم برتر درباره تبهکاری و دنیای گروه های مافیایی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF

امتیاز نهایی