مقالات ویدیو تصویر موسیقی لیست نظرسنجی

پنل انتشار آگهی

سیستم تبلیغات در گپ‌هال بسیار منعطف طراحی شده تا شما بتوانید بهترین نتیجه را مطابق با نیاز و نوع کسب و کار خود دریافت کنید. از بنرهای تبلیغی هفتگی یا ماهانه گرفته تا تبلیغ کلیکی قابل انجام است. شما در گپ‌هال می‌توانید کمپین‌های تبلیغی هدفمند برای خود طراحی کنید تا مخاطبان هدف خود را یافته و نرخ تبدیل‌تان را افزایش دهید. گپ‌هال با هزاران بازدید روزانه، پذیرای مخاطبانی از طیف‌های مختلف است. الگوریتم‌های گپ‌هال قادر به شناسایی سلایق و علایق مخاطبان است و بنابراین شما می‌توانید محصول و تبلیغ خود را به مخاطبان و مشتریان بالقوه خود نمایش دهید.

مراحل خرید و ثبت آگهی

انتخاب نوع آگهی

انتخاب جایگاه نمایش

انتخاب مدت زمان و موضوعات

انواع تبلیغ

تبلیغ بنری زمان‌دار

در این نوع تبلیغ شما تصویر بنر آگهی خود را در قالب یک فایل گیف یا jpg ارسال می‌کنید و بنر شما در جایگاهی که خودتان انتخاب می‌کنید به مدت زمانی که تعیین می‌کنید نمایش داده می‌شود

تبلیغ کلیکی

در این نوع تبلیغ، شما پنل خود را به میزان دلخواه شارژ می‌کنید که این میزان برحسب تعداد کلیک تنظیم شده است. یعنی شما فقط به ازای کلیک‌هایی که روی آگهی شما می‌شود پرداخت می‌کنید (از شارژتان کسر می‌شود)

فهرست جایگاه‌های تبلیغ بنری

جایگاه مورد نظرتان برای نمایش بنر را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه پرداخت منتقل شوید. در صفحه پرداخت می‌توانید مدت زمان مورد نظرتان برای فعال بودن تبلیغ و همچنین موضوعات هدف برای هدفمندتر کردن نمایش تبلیغ‌تان را انتخاب کرده و پس از پرداخت هم می‌توانید تصویر و مشخصات تبلیغ خود را وارد نمایید

ویژگی‌ها و مزایای تبلیغ در گپ‌هال

انتخاب نوع آگهی

برحسب نیاز برند و کسب و کارتان می‌توانید از انواع آگهی بهره‌مند شوید. می‌توانید با خرید یک جایگاه برای زمان مشخص، آگاهی از برند و مخاطبان خود را ارتقا داده و یا با تبلیغات کلیکی، فقط به ازای کلیک روی آگهی هزینه کنید

انتخاب جایگاه آگهی

شما می‌توانید از جایگاه‌های متنوع و منعطف تبلیغ در گپ‌هال استفاده کنید. جایگاه‌های تبلیغی در گپ‌هال طوری طراحی شده که اثر منفی یا مزاحم بر مخاطب نداشته و دارای تنوع بسیار زیادی برای انتخاب آگاهانه است

مشاهده گزارشات آماری

یکی از مزایای دیگر تبلیغ در گپ‌هال برخلاف سایت‌های دیگر آن است که شما می‌توانید گزارش‌های مربوط به نمایش و تعداد کلیک در بازه‌های زمانی مختف را در پنل کاربری‌تان مشاهده کرده و از نرخ تبدیل تبلیغ خود مطلع شوید

پرسش و پاسخ های متداول

این نوع تبلیغ و جایگاه‌های اختصاص یافته به آن برای برندها و کسب و کارها یا استارت‌آپ‌هایی مناسب است که می‌خواهند میزان آگاهی از برند و مخاطبان خود را افزایش دهند. این نوع تبلیغ طیف گسترده‌تری از مخاطبان را در برمی‌گیرد و می‌تواند نام برند شما را بر سر زبان‌ها بیندازد. جایگاه‌های مربوط به این نوع تبلیغ، بیشتر از جایگاه‌های دیگر در معرض دید مخاطبان است

برای صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغ می‌توان از این نوع آگهی استفاده کرد. علاوه بر این جهت به دست آوردن مخاطبان هدفمندتر این نوع تبلیغ مناسب است. در این نوع تبلیغ شما به ازای هر کلیک روی آگهی‌تان هزینه می‌پردازید و بنابراین نرخ تبدیل کمپین‌های شما افزایش خواهد داشت و همچنین امکان انتخاب طیف متنوعی از جایگاه‌های مرتبط با کسب و کار خود را خواهید داشت

اگر شما یک استارت‌آپ هستید که می‌خواهید طیف گسترده‌ای از مردم از نام و خدمات شما آگاه شوند یا کسب و کاری هستید که می‌خواهید نام برندتان در ذهن مردم فراموش نشود و یا محصول خاص یا جدیدی ارایه می‌دهید که می‌خواهید نظر مردم را به آن جلب و مشتریان بیشتری کسب کنید تبلیغ زمان‌دار برای شما مناسب است. 

اما اگر بودجه محدودی دارید یا اینکه محصولات اختصاصی ارایه می‌دهید که مختص طیف خاصی از مردم است و همچنین می‌خواهید بازدیدکنندگان هدفمندتری به سایت شما وارد شوند تبلیغ کلیکی به شما توصیه می‌شود. شما می‌توانید از آمار نمایش و کلیک بر روی آگهی‌های خود نیز مطلع شوید.

بله. شما پس از انتخاب نوع آگهی، در بخش سفارش آگهی می‌توانید جایگاه مورد نظر خود را از میان جایگاه‌هایی که مختص نوع آگهی انتخابی شماست برگزینید. مثلا انتخاب کنید آگهی شما در بالا یا پایین محتوای مطالب یا در نوار کناری، یا در میان پست‌های آرشیوها نمایش داده شود.

در برخی از موارد، شما می‌توانید انتخاب کنید مثلا آگهی شما در صفحاتی با موضوعات علمی یا تکنولوژی یا مثلا فرهنگی نمایش داده شود. همچنین امکان انتخاب صفحات خاص هم وجود دارد مثلا داخل پست‌های فلان دسته یا در آرشیو پست‌های فلان موضوع