0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

 

فیلم‌ Werewolf by night

فیلم‌ Werewolf by night یا همان گرگینه در شب اولین فیلم ساخته شده توسط استودی دیزنی پلاس است که از کمیک‌ های دنیای مارول الهام گرفته شده. ژانر این فیلم ماجرایی و ترسناک است؛ اما انتظار نبرد های تن به تن هیولا با انسان‌ها را نداشته باشید. چرا که در این فیلم دقیقا برعکس آن اتفاق می افتد.

“گرگینه در شب” از فیلم های ترسناک دهه های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ الهام گرفته است. مخصوصا از فیلم هایی همچون Poltergeist و the Wolf Man. لازم به ذکر است که Werewolf by night بیش از هر اثر دیگری با فیلم های ترسناک قدیمی یونیورسال مطابقت دارد. برای بیشتر شدن این تطابق، عوامل سریال برای روایت این سناریو صحنه های سیاه و سفید را در نظر گرفته‌اند.

 


فیلم Werewolf by Night درباره چیست؟

فیلم‌ Werewolf by night

در یک شب تاریک و غم انگیز، گروهی از شکارچیان هیولا از سایه ها بیرون می آیند و پس از مرگ رهبرشان در معبد Bloodstone جمع می شوند. پس از یک مراسم یادبود عجیب و وحشتناک، شرکت کنندگان در رقابتی مرموز و مرگبار برای یافتن یک سنگ قدرتمند قرار می گیرند. آنها باید برای به دست آوردن این سنگ و در نهایت رهبری Bloodstone، یک هیولا را شکار کنند. شکاری که در آن با یک هیولای خطرناک روبرو می شوند.


فیلم Werewolf by Night بر اساس چه چیزی ساخته شده است؟

جالب است بدانید که Werewolf by night بر اساس یک کمیک ساخته شده است. شاید “گرگینه در شب” مبهم ترین فیلم اقتباسی از کمیک بوک ها برای پیوستن به دنیای سینمایی مارول تا کنون باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های مارول ؛ کدام سریال مارول ارزش تماشا دارد؟

در این کتاب های مصور، شخصیت جک راسل، ملقب به گرگینه در شب، به نیروها می پیوندد. یا با افرادی مانند هالک، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، دکتر استرنج و مون نایت می جنگد.


بازیگران

می دانم که مشتاق هستید تا با بازیگران این فیلم آشنا شوید. پس با من همراه باشید.

  • گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal) در نقش جک راسل
  • لارا دانلی (Laura Donnelly) در نقش السا بلاداستون
  • هریت سنسوم هریس (Harriet Sansom Harris) در نقش وروسا
  • کریت آر ثاتچر (Kirk R. Thatcher) در نقش جوآن
  • یوژنی بوندورانت (Eugenie Bondurant) در نقش آزارل
  • لئونارد نام (Leonardo Nam) در نقش لیورن
  • دنیل جی واتز (Daniel J. Watts) در نقش باراسو

 


عوامل سازنده

در این بین، نباید از عوامل سازنده “گرگینه در شب” غافل شد. از عواملی که در ساخت این فیلم نقش داشتند، می توان به لیست زیر اشاره کرد.

  • کارگردان: مایکل جاکینو
  • تهیه کننده: لیان استونبریکر
  • نویسندگان: پیتر کامرون، هدر کویین
  • فیلمبردار: زوئی وایت
  • آهنگساز: مایکل جاکینو

چه چیزی Werewolf by night را به یک فیلم جالب تبدیل کرده است؟

فیلم‌ Werewolf by night

در ادامه به بررسی فیلم “گرگینه در شب” خواهیم پرداخت. قصد داریم تا با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف این فیلم، به این نتیجه برسیم که آیا واقعا ارزش تماشا دارد یا خیر. نگران نباشید. این بررسی فارغ از هرگونه اسپویل است. با من همراه باشید.

صحنه های سیاه و سفید

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که از تماشای فیلم های ترسناک لذت می برند، Werewolf by night یک گزینه مناسب برای تماشا است. بارزترین ویژگی‌ این فیلم که شما را جذب خواهد کرد، صحنه‌های سیاه و سفید آن می باشد. چون هیچ ترکیبی بهتر از این نمی تواند طرفداران فیلم های ترسناک و کلاسیک را جذب این فیلم بکند.

 


موسیقی متن

از آنجایی که این فیلم شکار یک هیولا را به تصویر می کشد، چه چیزی بیشتر از موسیقی متن می تواند جذابیت آن را بیشتر کند. به جرعت می توانم بگویم اگر چنین موسیقی متنی برای این فیلم انتخاب نمی شد، نمی توانست انقدر موفق شود. اما حال که چنین موسیقی در زیر صدای “گرگینه در شب” شنیده می شود، بیایید چشم‌هایمان را ببندیم و از شنیدن آن لذت ببریم.


زمان کم

شاید در نگاه اول این فیلم را به خاطر کوتاه بودن مورد قضاوت قرار دهید. اما عجله نکنید. با اطمینان تمام می توانم بگویم که کوتاه بودن Werewolf by night بهترین ویژگی اوست. چون این فیلم ثابت کرد که می توان در مدت زمان کم هم یک داستان کامل و مهیج را به تصویر کشید. در واقع “گرگینه در شب” یک تهدید جدی برای فیلم هایی محسوب می شود که سناریوهای خود را الکی کش می دهند.


 

Source link

تفاوت‌های کره شمالی با کره جنوبی از قاب دوربین
دروغ‌های الهام‌بخش: پشت پردۀ اقتصاد جديد اينفلوئنسری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF