0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.


سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چرا در سئو بهتر است از کلمات لانگ تیل استفاده کنیم؟ چرا از کلمات کلیدی کوتاه استفاده نکنیم؟ رقابت بالا بین کلمات کلیدی کوتاه، کار شما و سایت را برای گرفتن جایگاه در گوگل دشوار خواهد کرد. پس پیشنهاد ما این است که با ترفند استفاده از کلمات لانگ تیل یا دنباله‌دار، رقابت را برای خودتان آسان کنید. در این مقاله شما را با دلایل استفاده از کلمات لانگ تیل یا دنباله‌دار آشنا می‌کنیم و خواهیم گفت که چگونه این کلمات به بهبود سئوی سایت کمک خواهند کرد. اگر می‌خواهید با نحوه استفاده از کلمات کلیدی Long Tail آشنا شوید از مطالعه این مقاله کاربردی غافل نشوید.

چرا کلمات کلیدی دنباله دار برای سئو اهمیت دارند؟

دلایل متعددی برای استفاده از کلمات کلیدی لانگ تیل یا دنباله‌دار وجود دارد. همه ما از محبوبیت کلمات کلیدی کوتاه آگاه هستیم؛ اما باید بدانید که رقابت سختی در بین این کلمات برای گرفتن رتبه در گوگل وجود دارد. اما در مقابل رقابت در گوگل در بین کلمات لانگ تیل کمتر است و در نتیجه نرخ تبدیل بالایی ایجاد می‌کنند. برای مثال اگر می‌خواهید کلمه کلیدی فروشگاه ساز حرفه‌ای رتبه‌ای مناسبی در گوگل کسب کند، بهتر است که با شناسایی نیاز مخاطب، این عبارت Medium Tail را به یک عبارت دنباله‌دار تبدیل کنید. این کار در ابتدا باعث می‌شود که رقابت سئویی محدودتر شود و در نتیجه به جستجوی هدفمند و بالا رفتن نرخ تبدیل کمک خواهد کرد. 

رقابت سئویی کمتر بین کلمات کلیدی طولانی‌تر

منظور از کم بودن رقابت در بین کلمات لانگ تیل این است که این کلمات در سرچ گوگل نسبت به کلمات کلیدی کوتاهتر نتایج جستجوی کمتری دارند. برای مثال اگر کلمه فروشگاه اینترنتی را جستجو کنید، گوگل ۷۲.۹۰۰.۰۰۰ موضوع به شما نمایش می‌دهد، اما با سرچ ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی، نتایج جستجو بسیار کمتر و عدد ۴۰.۵۰۰.۰۰۰ است. در نتیجه پایین بودن منابع، رقابت را هم برای این کلمه کلیدی کمتر می‌کند.

2 34

نرخ تبدیل بالا با انتخاب کلمات کلیدی لانگ تیل

هدف نهایی همه سایت‌ها، به‌ویژه سایت‌هایی که به عرضه خدمات یا فروش محصولی مشغول هستند، بالا بردن نرخ تبدیل است. یعنی با شناخت نیاز مشتری و تولید محتوایی موردنیاز، بازدیدکنندگان به مشتریان ما تبدیل شوند. فقط در این حالت و با بالا بردن نرخ تبدیل، سایت‌ها ‌می‌توانند فروش داشته باشند و به سود برسند. اما نقش کلمات کلیدی دنیاله‌دار در اینجا چیست و چرا در سئو بهتر است از کلمات لانگ تیل استفاده کنیم؟ افراد با سرچ کلمات کلیدی طولانی، دقیقا به‌دنبال پاسخگویی به یک نیاز مشخص هستند. در نتیجه کلمات کلیدی لانگ تیل، کاربران هدفمند را به سایت جذب می‌کند و این موضوع موجب بالا رفتن نرخ تبدیل  و میزان فروش می‌شود. کاربری که با سرچ کلمه کلیدی «خرید دستبند طلای ۱۸ عیار» وارد سایت شما می‌شود، احتمالا کاربری است که بین محصولات متنوع شما، به خرید دستبند علاقه‌ دارد.  

چگونه از کلمات لانگ تیل برای بهبود سئوی سایت استفاده کنیم؟ 

سه روش متداول برای استفاده از کلمات کلیدی Long Tail وجود دارد. در روش اول می‌توانید به دنبال صفحاتی در سایتتان بگردید که با کلمات کلیدی دنباله‌دار توانسته‌اند در نتایج جستجوی گوگل رتبه بگیرند. با توجه‌به اینکه رقابت دشواری در بین این کلمات وجود ندارد، احتمالا این صفحات به‌راحتی رتبه می‌گیرند اما ترافیک زیادی برای سایت شما نخواهند داشت. اما چگونه می‌توان با استفاده از کلمات کلیدی طولانی، ترافیک این صفحات را بالا برد؟ یک ترفند مناسب این است که کلمات کلیدی دنباله‌داری که پیدا کرده‌اید را در این صفحه به‌کار ببرید تا کلمات جدید هم بهینه شوند. 

روش دوم برای بالا بردن ترافیک سایت با کلمات کلیدی لانگ تیل این است که در مقالات مختلف، به‌عنوان LSI از این عبارات استفاده کنید. برای انجام این کار صفحه‌هایی که در سایت شما با کلمات متوسط (Medium Tail) رتبه دارند را پیدا کنید و کلمات کلیدی لانگ تیل را به صورت پراکنده در محتوا استفاده کنید. برای مثال اگر صفحه‌ای در سایت شما با عبارت مارکت پلیس چیست بهینه‌سازی شده و رتبه گرفته است، حالا می‌توانید برای بهبود سئوی صفحه از عبارت لانگ تیل «فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس» استفاده کنید. با این روش صفحه ما با عبارت کلیدی فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس هم جایگاه مناسبی خواهد گرفت. 

اما روش سوم برای بهبود سئو با استفاده از کلمات لانگ تیل، نوشتن محتوای جدید است. به‌این‌ترتیب که پست جدیدی در وبلاگ سایت ایجاد کنید. سپس کلمه کلیدی طولانی را به‌عنوان کلمه‌ کلیدی اصلی مقاله قرار دهید.

3 24

از صفر تا صد راه‌اندازی سایت فروشگاهی با فروشگاه‌ساز حرفه‌ای شاپفا

در این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که چرا در سئو بهتر است از کلمات لانگ تیل استفاده کنیم؟ همچنین با روش استفاده از عبارات کلیدی طولانی آشنا شدیم. همه کسب‌وکارهای آنلاین برای افزایش ترافیک سایت و در نتیجه بالا رفتن فروش، نیاز دارند که جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل کسب کنند؛ بنابراین برای رسیدن به این هدف باید به موضوعاتی که به بهبود سئوی سایت کمک می‌کنند، توجه ویژه‌ای داشته باشید. استفاده از کلمات کلیدی لانگ تیل یا دم دراز یکی از راه‌های مفید برای بالا بردن نرخ تبدیل و بهبود سئوی سایت است. 

فروشگاه‌ساز شاپفا، صفر تا صد خدمات طراحی و راه‌اندازی سایت فروشگاهی را با قیمت مناسب و در کمترین زمان برای کسب‌و‌کارهای مختلف انجام می‌دهد. برای اطلاع از خدمات متنوع شاپفا می‌توانید به سایت shopfa.com مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان شاپفا با شماره ۰۲۱۶۷۹۵۴  تماس بگیرید.



Source link

چگونه بدون از دست دادن اطلاعات، مشکل آپدیت iOS 16 را برطرف کنیم؟
ایلان ماسک از اینشتین باهوش‌تر است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF