0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.


بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ دارای سیستم عمده فروشی و فروش عمده به همکاران هستند. در این فروشگاه‌ها مشاهده می‌کنید که با ثبت نام به عنوان همکار، قیمت‌های محصولات به صورت قیمت همکار برای شما نمایش داده شده، و شما می‌توانید خرید محصولات در تعداد بالا را انجام دهید. ممکن است برحسب تعداد نیز قیمت محصولات متفاوت باشد. حال اگر می‌خواهید برای فروشگاه آنلاین خود یک سیستم عمده‌فروشی در ووکامرس راه‌اندازی کنید در ادامه با ما همراه باشید.

راه‌اندازی سیستم عمده‌فروشی در ووکامرس

برای راه‌اندازی سیستم عمده‌فروشی ابتدا می‌بایست افزونه B2BKing که یک افزونه جامع برای سیستم عمده‌فروشی است را نصب و فعال کنید.

در بخش تنظیمات این افزونه شما می‌توانید به تعداد دلخواه نقش‌های خریدار عمده ایجاد کنید و برای هر کدام از آنها قوانین قیمتی اختصاصی ایجاد کنید به طوری که هر خریداری که برای هر کدام از این نقش‌ها ثبت نام کند، قیمت‌های اختصاصی محصولات که برای آنها تعیین شده را مشاهده کند.

screenshot sterlingaccessory.ir 2022 10 26 14 26 08 260

در بخش مدیریت افزونه از قسمت گروه‌ها می‌توانید یک گروه جدید که همان نقش کاربری اختصاصی برای خریدار عمده است ایجاد کنید. همچنین برای هر گروه می‌توانید قوانین خاصی تعیین کنید مثلا کدام درگاه‌های پرداخت یا روش‌های ارسال برای این گروه نمایش داده شود. در بخش قوانین دینامیک هم می‌توانید قوانین مختلفی از جمله میزان تخفیف، تعداد سفارش و شرایط مختلف را برای هر کدام از گروه‌ها یا چند گروه با هم ایجاد کنید.

whole admin

 

تنظیم فرم سفارشی ثبت نام برای خریدار عمده

همچنین شما می‌توانید برای هر گروه فیلدهای ثبت نام متفاوتی ایجاد کنید. یعنی کاربر اگر به عنوان خریدار عمده ثبت نام کند فیلدهای مخصوص به خود را دریافت کرده و مثلا عامل فروش یا فروشگاه همکار هم فیلدهای مخصوص خود را هنگام ثبت نام مشاهده کند. همچنین شما می‌توانید از بخش تنظیمات ثبت نام تعیین کنید که آیا ثبت نام کاربران عادی و ثبت نام خریدار عمده در صفحات جداگانه باشد یا در یک صفحه. حالا وقتی کاربر به صفحه عضویت مراجعه کند:

register1

می‌تواند نوع نقش کاربری خود را انتخاب کند و در صورتی که از لیست کشویی، مثلا خریدار عمده را انتخاب کرد، آن گاه فیلدهای ثبت نام مختص به این نوع خریدار را مشاهده کند:

register2

در اینجا همان طور که می‌بینید کاربر بر روی خریدار عمده کلیک می‌کند و بلافاصله فیلدهای اختصاصی زیر برایش نمایش داده می‌شود:

register3

پس از آن‌که کاربر ثبت نام کرد و اطلاعات و مدارکش توسط مدیر تایید و حسابش فعال شد آن وقت می‌تواند به اکانت خود وارد شود. پس از ورود به اکانت به عنوان خریدار عمده، قیمت‌های محصولات با حالت عادی تفاوت کرده و اکنون خریدار قیمت‌های خرید عمده را مشاهده می‌کند. برای این منظور شما می‌بایست از قسمت قوانین پویا، تخفیف مربوط به این نوع خریدار را تعیین کرده باشید. به عنوان مثال ما برای خریدار عمده تخفیف ۱۵٪ را تعیین کرده‌ایم و همان طور که می‌بینید خریدار پس از ورود، قیمت محصولات را با ۳۰٪ تخفیف مشاهده می‌کند:

92e00aa5 226f 4cac b32b 3c2c3ec4167b

 

سایر امکانات افزونه عمده فروشی B2BKing

در این افزونه امکان بسیار دیگری نیز در اختیار دارید. مثلا می‌توانید فرم سفارش انبوه درست کنید مانند آنچه در فروشگاه‌های فیزیکی وجود دارد. خریدار به سادگی می‌توانید درون فرم، نام محصولات و تعداد آنها را وارد کرده و سفارش خود را ثبت کند. به محض وارد کردن تعداد، قیمت واحد (در صورتی که بر حسب تعداد تنظیم شده باشد) تغییر خواهد کرد. مثلا اگر برای تعداد بالای ۵۰ تخفیف در نظر گرفته شده باشد وقتی خریدار تعدادی بالاتر از این مقدار وارد کند قیمت واحد محصول با تخفیف نمایش داده می‌شود.

order b

همان طور که مشاهده می‌کنید به محض تایپ حروف محصول، تمام محصولات مربوطه به صورت ای‌جاکس نمایش داده می‌شود و مشتری به راحتی می‌تواند محصول مورد نظرش را انتخاب کرده و تعداد آن را در جلویش وارد کند. سپس قیمت کل خرید نیز در پایین فرم نمایش داده می‌شود:

order list

 

علاوه بر این قابلیت‌ها، امکان پرسش و پاسخ، استعلام قیمت و گفتگو نیز برای خریدار عمده وجود دارد. تمام این امکانات در پنل کاربری ووکامرس اضافه می‌شود و البته در صورت عدم تمایل می‌تواند هر کدام از این قابلیت‌ها را از بخش تنظیمات غیرفعال کنید:

screenshot sterlingaccessory.ir 2022 10 26 14 26 52 253

نمای پنل کاربری ووکامرس پس از فعال کردن قابلیت‌های سیستم عمده فروشی را هم مشاهده کنید:

convers

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم افزونه این است که شما می‌توانید استایل مربوط به آن را نیز شخصی‌سازی کنید. همچنین می‌توانید آفرهای قیمتی مختلفی برای محصولات یا بسته محصولات مختلف ایجاد کرده و به خریداران نمایش دهید. امکان قیمت‌گذاری طبقه‌بندی شده نیز وجود دارد.

 

در این راهنما، افزونه B2BKing به عنوان یکی از برترین و کامل‌ترین افزونه‌ها برای ایجاد سیستم عمده فروشی در ووکامرس به شما معرفی شد. از این افزونه برای راه‌اندازی سیستم عمده فروشی و فروش به همکار می‌توانید استفاده کنید. تمایز این افزونه با افزونه‌های مشابه در این است که کمبودهای موجود در افزونه‌های مختلف را جبران کرده و تمام قابلیت‌هایی که برای سیستم فروش b2b مورد نیاز است را در خود گنجانده. همچنین امکان اجرای همزمان متد b2b و b2c برای فروش به خریدار عمده و خریدار جزء در این افزونه وجود دارد و وجود قابلیت‌هایی مثل فرم ای‌جاکسی سفارش انبوه نیز از برتری‌های این افزونه به شمار می‌آید.

 

 

 

 

 



تعداد نمایش:
۲





Source link

حیرت‌انگیز و ترسناک؛ تصاویری از آخرین خورشیدگرفتگی 2022 + عکس
سرنوشت دیکتاتورها ۱: بن علی از فساد خانوادگی میلیارد دلاری تا مرگ در تبعید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF