0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

معرفی فیلم برای تماشا: در این بخش یک فیلم موزیکال و پرتحرک که احتمالا گزینه مناسبی برای تماشا در زمان کریسمس است معرفی و بررسی می‌شود.

فیلم سر زده (Spirited)

فیلم موزیکال و کمدی Spirited از دیدگاه ارواح بازدید کننده از اسکروج روایت می شود. این فیلم چرخشی در داستان کلاسیکی ایجاد می کند که قبلا دیدیم. سر زده در ۱۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۷ آبان ۱۴۰۱) منتشر شد. و از آن دسته فیلم هایی است که به خوبی می تواند نگاه بیننده را به خود جذب کند. در طول ۲ ساعتی که Spirited را تماشا می کنید، مجذوب لباس های رنگارنگ و رقص و آواز های این فیلم خواهید شد.


داستان فیلم Spirited در مورد چیست؟

ماجرا از این قرار است که هر سال در شب کریسمس، شبح کریسمس (با بازی ویل فرل Will Ferrell) یک انسان با شخصیتی خبیث و نامناسب را انتخاب می کند تا با دیدار سه روح اصلاح شود. آنها در طول یک سال بر روی سوژه خود کار می کنند تا بتوانند قبل از شب کریسمس بعدی او را اصلاح کنند‌. اما امسال، او شخص اشتباهی را انتخاب می کند و در دردسر می افتد. این سوژه اصلاح نشدنی کسی نیست جز، کلینت بریگز با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds).

 


بازیگران

 فیلم Spirited

فیلم Spirited در به تصویر کشیدن صحنه های منحصر به فرد خود از بازیگران مشهور و ستاره های هالیوود استفاده می کند. از این رو، شاهد ایفای نقش ستارگانی همچون رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در نقش سوژه نامناسب سال و ویل فرل (Will Ferrell) در نقش شبح کریسمس زمان حال، هستیم. دیگر بازیگران این فیلم کسانی همچون اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) هستند. ایکتاویا در نقش کیمبرلی، همکار کلینت است که به ارواح کمک می کند.

همچنین از دیگر بازیگران این فیلم می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • سونیتا مانی (Sunita Mani) در نقش روح کریسمس گذشته
  • پاتریک پیج (Patrick Page) در نقش مارلی
  • تریسی مورگان (Tracy Morgan)
  • مارلو بارکلی (Marlow Barkley) در نقش ورن

موسیقی متن

چیزی که باعث درخشیدن این فیلم می شود، ترانه های شادی است که توسط بنج پاسک (Benj Pasek) و جاستین پل (Justin Paul)، خالقان آثار مشهور زیادی نواخته می شوند. از آثار این هنرمندان می توان به موسیقی متن فیلم هایی همچون لالا لند (La La Land)، بزرگترین شومن (The Greatest Showman) و ایوان هانسن عزیز (Dear Evan Hansen) اشاره کرد.

 


نقدی بر فیلم Spirited

اگر بخواهم با شما صادق باشم، باید بگویم که این فیلم سرگرم کننده اما طولانی است. همچنین در برخی موارد از جمله عناصر اصلی فنی مانند ویرایش منسجم و طراحی تولید، ضعیف عمل می کند. هرچند سکانس هایی وجود دارد که می تواند این عیوب را بپوشاند. گویا عوامل فیلم قصد داشته که با استفاده از سکانس های رقص و آواز نقص های خود را بپوشاند. هرچند که موفق هم شده اند. سکانس های آواز خواندن و رقص های دسته جمعی، به قدری بیننده را سرگرم می کنند که ممکن است از عیوب و نقص های فیلم غافل شود. از طرفی دیگر، انقدر بر روی صحنه های رقص و آواز تمرکز شده است که ممکن است بیننده خسته شده. و با خود بگوید: “این یک فیلم است یا تئاتری موزیکال برای بچه‌ها؟”

 فیلم Spirited

 

اما در نقطه مقابل ما رایان رینولدز و ویل فرل را داریم. نمی توان این را انکار کرد که رایان و ویل دو نفر از جذاب ترین بازیگران کره زمین هستند. بنابراین وقتی آنها را در یک فیلم کنار هم قرار می دهید و چاشنی کمدی آن را اضافه می کنید، جای تعجب ندارد که نگاه بینندگان زیادی را به خود جذب می کنید. به همین دلیل، برخی بینندگان، Spirited را یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۲ می دانند. اگر فیلم های پرستاره را می پسندید، فیلم Spirited گزینه مناسبی برای تماشا است.


برای دانلود یا تماشای این فیلم به سی‌نما مراجعه کنید.

 

Source link

سریال Wednesday | با خانواده آدامز همراه شوید!
چانگ پنگ ژائو ثروتمندترین مرد در حوزه ارزهای دیجیتال کیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF