0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

مایکروسافت طی چند ماه گذشته در حال کار روی برنامه‌ای با نام PC Manager بوده که برای تقویت عملکرد رایانه کاربران طراحی شده و اکنون نسخه بتا آن منتشر شده است. درست مانند برنامه CCleaner، نسخه بتای PC Manager مایکروسافت نیز شامل ویژگی‌های مدیریت فضای ذخیره‌سازی، پایان سریع عملیات‌های در حال انجام و مدیریت برنامه‌هایی است که با ویندوز اجرا می‌شوند.

هرچند بسیاری از این قابلیت‌ها هم اکنون نیز به شیوه‌های دیگری در ویندوز انجام می‌شوند، اما برنامه PC Manager تمام آن‌ها را به‌صورت یکپارچه ارائه می‌کند. حتی بخش دیگری در این برنامه وجود دارد که از طریق آن می‌توان مرورگر پیش‌فرض خود را بسیار آسان و سریع‌تر تغییر داد.

photo 2022 10 22 10 42 57

مایکروسافت در چند وقت گذشته تلاش زیادی کرده تا مرورگر خود یعنی اج (Microsoft Edge) را به گزینه پیش‌فرض کاربران تبدیل کند و در این برنامه نیز از Edge به عنوان گزینه پیشنهادی برای تغییر مرورگر یاد کرده است.

مدیریت برنامه‌ها با PC Manager

با ویژگی مدیریت فضای ذخیره‌سازی می‌توان علاوه بر مدیریت برنامه‌ها یا حذف مواردی که به‌ندرت از آن‌ها استفاده می‌شود، فایل‌های حجیم موجود در درایوهای خود را پیدا کرد یا یک اسکن پاکسازی کامل انجام داد. ویژگی مدیریت فرآیند آن نیز یک نسخه ساده‌تر از Task Manager است، بنابراین می‌توانید عملیات‌هایی که مقدار زیادی از حافظه رم را اشغال کرده‌اند را به سرعت حذف کنید.

photo 2022 10 22 10 42 59

با فشار دادن دکمه اصلی «Boost» نیز فایل‌های موقت سیستم عامل پاک می‌شود و حافظه بیشتری آزاد خواهد شد که این امر می‌تواند در رایانه‌های قدیمی مفید باشد.

نسخه بتای عمومی برنامه PC Manager در یک سایت رسمی مایکروسافت منتشر شده که البته زبان سایت چینی است و نشان می‌دهد که این برنامه فعلا برای بازار بسیار خاصی طراحی شده است. همچنین PC Manager برای ویندوز ۱۰ یا نسخه‌های جدیدتر و لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی با مشخصات پایین طراحی شده است.

Source link

حذف پس زمینه از تصاویر به روش های آنلاین و آفلاین
سرنوشت تراژیک ویکتور خارا شاعر و خواننده آزادیخواه شیلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF