0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.


«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، خرید توییتر توسط ایلان ماسک را به او تبریک گفت، اما اعلام کرد که قصد بازگشت به این شبکه اجتماعی را ندارد.

ترامپ در شبکه اجتماعی خود که Truth Social نام دارد، نوشت:

«بسیار خوشحالم که توییتر اکنون در دستان فرد عاقلی قرار دارد و دیگر توسط دیوانگان فوق رادیکال که واقعا از کشور ما متنفر هستند اداره نخواهد شد. توییتر اکنون باید سخت تلاش کند تا از شر تمام ربات‌ها و حساب‌های جعلی که به شدت به آن آسیب رسانده‌اند، خلاص شود. با این کار بسیار کوچکتر، اما بهتر می‌شود.»

photo 2022 10 29 16 34 57

ترامپ: قصد بازگشت به توییتر را ندارم

توییتر دو روز پس از حمله به کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱، حساب کاربری ترامپ را برای همیشه مسدود کرد و دلیل آن را «خطر تحریک بیشتر خشونت» اعلام کرد. رئیس جمهور سابق آمریکا در این رابطه به Fox Business گفت که قصد بازگشت به توییتر را ندارد:

«من در Truth باقی خواهم ماند. آن و روش کارش را بیشتر دوست دارم، من ایلان را هم دوست دارم اما با Truth ادامه خواهم داد.»

از آن زمان تاکنون، رئیس جمهور سابق از طریق پلتفرم اختصاصی خود یعنی Truth Social فعال بوده و اظهارات او در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر به اشتراک گذاشته می‌شود.

photo 2022 10 29 16 35 01

یکی از مواردی که پس از تصاحب توییتر توسط ماسک به آن اشاره شده بود، لغو ممنوعیت همیشگی کاربران بود که با توجه به آن، امکان حضور دوباره ترامپ فراهم می‌شود. با این حال، ترامپ که قبلا نیز چنین ادعایی کرده بود و اکنون بار دیگر گفته که قصد بازگشت به توییتر را ندارد.

ماسک پس از نهایی شدن خرید توییتر، بلافاصله برخی از مدیران ارشد از جمله «پاراگ آگراوال»، مدیر عامل، «ویجایا گده»، مدیر حقوقی و سیاست‌گذاری و «شان اجت»، مشاور عمومی آن را اخراج کرد تا بتواند با تشکیل «شورای تعدیل محتوا» سیاست‌گذاری‌های جدید خود را داشته باشد. باید دید در آغاز هفته میلادی، چه اخباری از سوی ایلان ماسک پرحاشیه منتشر خواهد شد.



Source link

ایلان ماسک با تصاحب توییتر، برای این شبکه اجتماعی چه برنامه‌هایی دارد؟
ضربه چند میلیاردی قطع اینترنت و فیلترینگ به ارائه‌دهندگان اینترنت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF