0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.

اگر از علاقه‌مندان ژانر محبوب اکشن باشید بدون شک حداقل یک بار به تماشای فیلم‌های مجموعه سینمایی John Wick نشسته‌اید. یک مجموعه سراسر هیجان با صحنه‌های اکشن خالص و درگیری‌های نفس‌گیر که می‌تواند بیننده را پای نمایشگر میخکوب کند. داستان این مجموعه در سال ۲۰۱۴ و با پخش قسمت نخست آن آغاز شد؛ فیلمی که با بودجه بسیار کمی معادل ۲۰ میلیون دلار ساخته شد ولی کیفیت ساخت و اکشن هیجان‌انگیر موجود در آن باعث گردید تا به محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان دست پیدا کند. ساخته چاد استاهلسکی به‌قدری خوب بود که او را به‌فکر ساخت قسمت‌های بعدی این مجموعه انداخت؛ فیلم John Wick: Chapter 2 و فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ به‌عنوان قسمت‌های دوم و سوم این مجموعه اکران شدند. بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و موفقیت‌های فیلم‌های این مجموعه بازی هنرمندانه کیانو ریوز بازیگر نقش اصلی فیلم یعنی جان ویک به‌شمار می‌رود.

فروش عالی و ۶۰۰ میلیون دلاری این مجموعه سینمایی نشان از محبوبیت بسیار زیاد آن دارد. پس از اکران قسمت سوم جان ویک که با رضایت ۹۰ درصدی منتقدین همراه شد، طرفداران ژانر اکشن و به‌خصوص طرفداران این مجموعه منتظر جان ویک ۴ هستند

به دنبال اکران «جان ویک ۴» (John Wick: Chapter 4) در لندن از دوشنبه شب گذشته، اولین واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شدند. این فیلم ۲۴ مارس در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد و انتظار می‌رود با افتتاحیه داخلی ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلاری رکورد چندگانه را بشکند.

lance reddick john wick movie

«دانی ین»، «بیل اسکارزگارد»، «لورنس فیشبورن»، «هیرویوکی سانادا»، «شامیر اندرسون»، «لنس ردیک»، «رینا ساوایاما»، «اسکات ادکینز»، «کلنسی براون»، «ناتالیا تنا»، «مارکو زارور» و «ایان مک‌شین» دیگر بازیگران «جان ویک ۴» خواهند بود. ویک در این قسمت به سراسر دنیا سفر می‌کند تا خود را از تهدیدهای «کانتیننتال» برهاند.

منتقدین از بازیگران جدید چندگانه ستایش کرده‌اند و می‌گویند ظاهر شدن گاه و بی‌گاه ستارگان مقابل دوربین زمان دو ساعت و ۴۹ دقیقه‌ای این قسمت را قابل‌تحمل کرده است.

منتقد «لس‌آنجلس تایمز» از جلوه‌های بصری فیلم تمجید می‌کند و می‌نویسد: «واقعاً «جان ویک ۴» را پسندیدم! عالی است که یادآوری کنید چندگانه‌های بلاکباستر می‌توانند تا این حد خوب به نظر برسند. «دن لاستسن» [فیلمبردار]، شما دل و شمشیر و هرچه داشتم را ربودید.» او اضافه می‌کند که با این حال یک ویژگی فیلم را دوست نداشته است.

منتقد «کلایدر» می‌نویسد: «برای کاری که کیانو با شات‌گان دم اژدها می‌کند آمادگی نخواهید داشت. علاوه بر این، «دانی ین» در اوج است.»

hotel continental john wick movies

منتقد «ورایتی» این فیلم را «فصلی خیزان، سوزان، و آتشین» برای این چندگانه توصیف می‌کند: «ناب‌ترین لحظاتی است که امسال در سالن‌های سینما تجربه خواهید کرد.»

منتقد «سینمابلند» می‌نویسد: «فیلمی حماسی با روندی هوشمندانه است که هرگز اجازه نمی‌دهد اکشن خسته‌کننده باشد، و طراحی صحنه‌ها شگفت‌انگیزند.»

منتقد «دیجیتال اسپای» می‌نویسد ریوز در این فیلم اکشن «بی‌رحمانه و زیبا» فراتر از انتظار عمل می‌کند و لحظاتی را خلق می‌کند که در بین هواداران بحث‌برانگیز خواهد بود.

منتقد «اینسایدر» می‌نویسد: «اکشن نشاط‌بخش به شکل بی‌نقصی اجرا شده، اما داستان احمقانه است.» او اضافه می‌کند که مدت طولانی «جان ویک ۴» به فیلم آسیب می‌رساند: «رینا ساوایاما لایق اسپین‌آفی برای خودش است.»

john wick chapter 4 1 3 300x200 1

منتقد «کانسیکوئنس» اضافه می‌کند: «مدت سه ساعته «جان ویک ۴» کاملاً منطقی به نظر می‌رسد وقتی تا این حد ضربات محکمی وارد می‌آورید. یک سوم پایانی به تنهایی… باشکوه است.»

استودیوی لاینزگیت «جان ویک ۴» را ۲۴ مارس ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

موفقیت و رکوردشکنی سریال The Last of Us؛ بررسی سریال آخرین بازمانده از ما
وقتی طوفان خشم تنوره می‌کشد، از خودت فاصله بگیر و به دیگران گوش بده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF