0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.


اپل چندین هفته پیش آپدیت iOS 16 را برای شمار بالایی از آیفون‌ها منتشر کرد و می‌توانید آن را روی گوشی‌تان نصب کنید، اما اگر هنگام بروزرسانی آیفون‌تان با مشکل مواجه شدید، چگونه می‌توانید بدون ترس از دست دادن اطلاعات‌تان، iOS 16 را روی آن نصب کنید؟

سیستم عامل iOS 16 برای گوشی‌های سری آیفون ۸ و آیفون‌های جدیدتر منتشر شده و کاربران می‌توانند آن را از طریق تنظیمات، دانلود و روی گوشی خود نصب کنند. همانطور که می‌توان انتظار داشت، با نصب iOS 16 روی آیفون خود، با قابلیت‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوید.

ویژگی‌های سیستم عامل iOS 16

اپل برای این سیستم عامل خود قابلیت‌های زیادی درنظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توان به شخصی‌سازی لاک اسکرین، ویرایش و لغو ارسال iMessages، بهینه‌سازی Live Text، کتابخانه تصاویر آی‌کلود اشتراکی، بهبود حالت فوکوس و محافظت از آلبوم‌های مخفی و حذف شده اشاره کرد.

نحوه آپدیت آیفون به iOS 16

نصب جدیدترین نسخه iOS روی آیفون کار ساده‌ای است و تنها با طی کردن چندین مرحله می‌توانید از iOS 16 لذت ببرید. البته قبل از اینکه به سراغ نصب iOS 16 بروید، پیشنهاد می‌کنیم از اطلاعات‌تان فایل پشتیبان (بکاپ‌گیری) تهیه کنید.

برای این کار تنها کافیست گوشی‌تان را به سیستم وصل کرده و روی سیستم‌های ویندوزی آیتونز و روی مک فایندر را باز کنید. حالا دستگاه‌تان را در آیتونز یا فایندر انتخاب کرده و گزینه Backup Now را انتخاب کنید. البته می‌توانید در صورت داشتن فضای خالی ابری، در آی‌کلود هم از داده‌هایتان بکاپ بگیرید.

آموزش نصب iOS 16

بعد از اینکه از اطلاعات‌تان فایل پشتیبان تهیه کردید، باید به تنظیمات و سپس General بروید. در اینجا گزینه Software Update را لمس کنید تا جدیدترین نسخه iOS در اختیارتان قرار بگیرد، البته این کار احتمالا چندین ثانیه طول می‌شود. در ادامه به ترتیب Upgrade to iOS 16 و Download and Install را انتخاب کنید. با توجه به سرعت اینترنت‌تان، زمان دانلود بروزرسانی برای‌ شما متفاوت خواهد بود؛ بنابراین باید صبور باشید.

رفع مشکل عدم بروزرسانی آیفون به iOS 16

اگرچه دریافت آپدیت iOS 16 بسیار ساده است، اما شاید در همین مسیر هم با مشکلاتی مانند زمان طولانی آپدیت شدن آیفون روبه‌رو شوید. بنابراین در ادامه می‌خواهیم راه‌حل‌های رفع این مشکلات احتمالی را به شما معرفی کنیم.

از برنامه iMyFone Fixppo استفاده کنید

اگر می‌خواهید بدون کوچکترین خطری برای از دست دادن اطلاعات‌تان، مشکل آپدیت آیفون به iOS 16 را برطرف کنید، به سراغ برنامه iMyFone Fixppo بروید. این برنامه ویژگی‌های قابل توجهی در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین با انواع آیفون‌ها سازگار است. این برنامه همچنین می‌تواند مشکل آپدیت آیفون را به راحتی برطرف کند.

یکی از دلایل اصلی هنگ کردن آیفون هنگام آپدیت، عدم نصب درست سیستم عامل است و به همین دلیل کاربر با خطا مواجه می‌شود. اما iMyFone Fixppo می‌تواند به راحتی تمام مشکلات را با فناوری‌های پیشرفته‌ای که دارد، برطرف و سیستم عامل را به درستی روی آیفون شما نصب کند.

این برنامه می‌تواند مشکلات زیادی را برطرف کند و تنها برای نصب آپدیت کاربرد ندارد. علاوه بر این، iMyFone Fixppo با مدل‌های مختلف گوشی‌های اپل از آیفون ۶ گرفته تا آیفون ۱۴ سازگاری دارد. از سوی دیگر، با یک برنامه امن روبه‌رو هستیم، بنابراین خیال‌تان از امنیت داده‌هایتان راحت است.

برای کار با این برنامه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اول از همه باید این برنامه را دانلود کنید. iMyFone Fixppo برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک او اس در دسترس است. پس از دانلود و نصب، آن را اجرا کرده و گزینه Standard Mode را بزنید.
برنامه iMyFone Fixppo
  • گوشی‌تان که در هنگام آپدیت شدن هنگ کرده را به سیستم وصل کنید. در ادامه روی گزینه Next کلیک کنید و اجازه دهید تا برنامه آیفون‌تان را شناسایی کند.
  • در مرحله بعدی باید برای دانلود فریمور، دستورالعمل‌های نرم افزار را دنبال کنید. اگر چندین فریمور پیش روی شما قرار گرفت، تنها نسخه مدنظرتان را انتخاب کنید و دکمه Download را بزنید.
برنامه iMyFone Fixppo
  • پس از اینکه فریمور دانلود شد، روی گزینه Start کلیک کنید تا برنامه iMyFone Fixppo شروع به برطرف کردن مشکلات آیفون‌ شما کند. کمی صبر کنید تا برنامه کارش را انجام دهد و در پایان گوشی‌تان دیگر هنگ نخواهد کرد.
برنامه iMyFone Fixppo

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که احتمال هنگ کردن آیفون در شرایطی غیر از زمان آپدیت کردن هم وجود دارد. در چنین مواقعی هم می‌توانید به سراغ iMyFone Fixppo بروید و مشکلات را برطرف کنید.

آیفون را ریستارت کنید

اگر در فرایند بروزرسانی، گوشی‌تان روی عبارت‌های «Veryfing Update» یا «Update Reuest Sent» گیر کرد، باید از اتصال آیفون به شبکه وای‌فای مطمئن شوید. اما اگر وای‌فای وصل بود اما همچنان با مشکل روبه‌رو بودید، اولین و ساده‌ترین راه، ریستارت کردن گوشی‌تان است.

نحوه ریستارت کردن آیفون

برای ریستارت کردن گوشی‌تان دکمه پاور را فشرده و نگه دارید تا اسلایدر خاموش کردن گوشی روی نمایشگر ظاهر شود. البته اگر آیفون مجهز به فیس آیدی داشته باشید، باید دکمه کنار به همراه یکی از دکمه‌های تنظیم صدا را نگه دارید. در ادامه اسلایدر را بکشید تا آیفون‌تان خاموش شود. در ادامه آن را روشن کرده و فرایند آپدیت را دوباره انجام دهید. به احتمال زیاد حالا مشکل‌تان برطرف شده است.

آیفون را فورس ریستارت کنید

اگر نتوانستید با روش بالا و به صورت عادی گوشی‌تان را ریستارت کنید، باید به سراغ فورس ریستارت بروید؛ فرایندی که با فشردن دکمه‌های آیفون انجام می‌شود. همانطور که بالاتر هم گفتیم، اکثر مواقع پس از ریستارت کردن آیفون، مشکل مربوط به عدم امکان بروزرسانی دستگاه برطرف می‌شود.

برای فورس ریستارت در آیفون ۸ و مدل‌های جدیدتر، باید دکمه افزایش صدا را فشرده و سریع انگشت خود را از روی آن بردارید و سپس چنین کاری را برای دکمه کاهش صدا انجام دهید. در ادامه دکمه کناری را نگه دارید و زمانی که لوگوی اپل روی نمایشگر ظاهر شد، انگشت‌تان را از روی دکمه کناری بردارید.

فورس ریستارت آیفون

اگرچه iOS 16 برای آیفون ۸ و مدل‌های جدیدتر منتشر شده، اما برای فورس ریستارت کردن آیفون ۷ باید دکمه کاهش حجم صدا و دکمه پاور را همزمان فشار دهید و تا زمانی که لوگوی اپل روی نمایشگر ظاهر نشده، انگشت‌تان را از روی آن‌ها برندارید.

آیفون را از طریق آیتونز، ریستور کنید

اگر هیچ‌کدام از روش‌های بالا مشکل آیفون‌تان را برطرف نکرد، باید به سراغ ریستور کردن آن بروید. در این روش تمام مشکلات برطرف می‌شوند، اما از سوی دیگر تمام اطلاعات گوشی‌تان هم از بین می‌روند، بلکه در گذشته از آن‌ها بکاپ گرفته باشید. بنابراین اگر بکاپ نداشته باشید، تمام اطلاعات آیفون شما پاک می‌شود.

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از آنجایی که آیتونز نمی‌تواند گوشی هنگ کرده در زمان آپدیت را شناسایی کند، آیفون خود را در حالت ریکاوری قرار دهید.
  • آیفون را به سیستم متصل کرده و سپس برنامه آیتونز را اجرا کنید.
  • در آیتونز گوشی‌تان را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Restore iPhone کلیک کنید.
  • گزینه Restore را بزنید و صبر کنید تا آیتونز کارش را انجام دهد.
ریستور کردن آیفون

اگر با روش بالا نتوانستید گوشی‌تان را ریستور کنید، می‌توانید دوباره به سراغ برنامه iMyFone Fixppo بروید که امکان ورود سریع و آسان به حالت ریکاوری را برایتان فراهم می‌کند.

بد نیست در ادامه نگاهی به دلایل احتمالی عدم نصب بروزرسانی روی آیفون داشته باشیم. در حالت کلی این دلایل در دو دسته عوامل داخلی و خارجی قرار می‌گیرند:

  • عوامل داخلی: مواردی مانند شارژ پایین دستگاه، فضای ذخیره‌سازی ناکافی، افزایش دمای بیش از حد و همچنین مشکلات نرم افزاری می‌توانند مانع از نصب آپدیت روی آیفون شوند.
  • عوامل خارجی: ارتباط وای‌فای ناپایدار و سرعت پایین سرورهای اپل (که معمولا در ساعات اولیه انتشار یک نسخه جدید از iOS با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شویم)، از عوامل خارجی عدم امکان نصب بروزرسانی روی آیفون به حساب می‌آیند.

رفع مشکل ریستارت مداوم آیفون

یکی از مشکلاتی که شاید در هنگام استفاده از آیفون با آن روبه‌رو شوید، ریستارت‌های مداوم آن است بطوری که دیگر نمی‌توانید به درستی از آن استفاده کنید. دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که می‌توان به مواردی مانند نصب جدیدترین نسخه iOS مانند iOS 16، جیلبریک کردن آیفون و کانکتور معیوب باتری اشاره کرد. اما در این صورت چگونه می‌توان مشکل را برطرف کرد؟

راه‌های مختلفی برای رهایی از دست ریستارت مداوم آیفون وجود دارد. یکی از این راه‌ها، فورس ریستارت آیفون است که بالاتر نحوه انجام آن را به شما آموزش دادیم. راه دوم، آپدیت کردن آیفون به کمک آیتونز یا فایندر (با توجه به سیستم عامل مورد استفاده) است. برای این کار تنها کافیست آیفون را به سیستم‌تان متصل کرده و در تب Summary، روی گزینه Updates کلیک کنید. حالا با کلیک روی گزینه Download and Update، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

روش سوم، استفاده از ابزار iMyFone Fixppo – iOS Repair Tool است که بدون ترس از دست دادن اطلاعات، مشکل ریستارت مداوم را برطرف می‌کند. پس از دانلود و نصب این برنامه روی سیستم‌تان، روی حالت استاندارد کلیک کنید.

aHpNjcR4 a3q4Ti5WWvvSds8CtC8yALgsfXbDcFZ iUbxQA5YCJnntbGC4FZb44hOvg mkESvdqE5tttMPN9d2 MqF ZPqEaG7lfi1UqNZWfPDJXMZz5vcFyTpYqr5oktyB666SPvOTSulGyx 7vXTR6hEDQgk3iTO6bjAOdqkze21fj5y Z55YNIw

حالا آیفون را به سیستم‌تان وصل کرده و روی گزینه Next کلیک کنید. اگر برنامه گوشی‌تان را شناسایی کند، به مرحله بعدی می‌رود. در غیر اینصورت دستور‌العمل روی نمایشگر را دنبال کنید تا به حالت استندبای بروید و iMyFone Fixppo آن را شناسایی کند.

Zo4CD N 4vlr2 xaOp6 nQjdaVWRAdgfq hBG7I5qBWAebGvDmlZXoASH1dW3ObVdY66P1gHrX5DeYQgt1o

این برنامه فریمورهای مناسب برای آیفون را در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید بهترین آن را انتخاب کرده و روی گزینه Download کلیک کنید.

p1tuolbbkP7xiN41uVJs2QvkntrOELgx4puLuArWC41fokpr5YO5Ga iYd8aiOMHMMZJQ6SHtstF3PtYfmmDvo5C4V3NONpiFqtHnmp6cDI8A3lbVPndKdMLJR OJBdadhIjZVfs56HzFqcA4YDeHYmpRdLZgntRONOnShw58nhuikrkAmU4zEWCmg

پس از دانلود و اعتبارسنجی فریمور، گزینه Get Started را باید بزنید تا فرایند تعمیر آیفون شروع شود. پس از چندین دقیقه، گوشی‌تان به حالت عادی بازمی‌گردد و دیگر با مشکل ریستارت مداوم روبه‌رو نخواهید شد.

4SYpljDnguuBOJvs60d8 HZ3CE03PGruYKrL7YFQ2SYtfGk2Q rW6iyfm5RkTMBq3MofJTwnN46QeDQBquzbMbZANlHkA4kB1YrQdBqCa8hk2W aAyxtMyGCwlSmvgOpW8CyrkAjpQlaIqgVmJFtWjqpsP8jiTRWiVS6QEaO8BzgN mHA7P VEHUQ

روش چهارم برای رفع مشکل ریستارت مداوم آیفون، ریستور کردن آن با استفاده از سیستم و آیتونز یا فایندر است که بالاتر نحوه انجام این کار را به شما آموزش دادیم.

در نهایت اگر هیچ‌کدام از روش‌های بالا کارآمد نبودند، احتمالا با مشکلات سخت افزاری روبه‌رو هستید و باید آیفون خود را به تعمیرکار نشان دهید.

جمع‌بندی

همانطور که در مقاله بالا مشاهده کردید، در صورتی که هنگام آپدیت آیفون به iOS 16 با مشکل مواجه شوید و حتی پس از نصب آن گوشی‌تان دچار مشکل ریستارت مداوم شود، راه‌های مختلفی برای رفع آن‌ها وجود دارد. در میان این روش‌ها، یکی از راه‌های امن برای رفع هرگونه مشکل در آیفون بدون ترس از دست دادن اطلاعات، استفاده از ابزار iMyFone Fixppo است. iMyFone Fixppo با آیفون‌های مختلف از آیفون ۶ گرفته تا آیفون ۱۴ سازگاری دارد و می‌‌توانید با استفاده از آن گوشی‌تان را از نظر نرم افزاری تعمیر کنید، به جدیدترین آپدیت‌ها دسترسی داشته باشید و همچنین آیفون خود را به حالت ریکاوری ببرید. بنابراین با ابزارهای همه‌کاره روبه‌رو هستیم.



Source link

روانشناسی تاریک شبکه های اجتماعی
چرا در سئو بهتر است از کلمات لانگ تیل استفاده کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF