0
لطفاوارد شویدیاثبت نام کنیدبرای انجام این کار.


توییتر به زودی مجهز به ویژگی جدیدی خواهد شد که به واسطه آن کاربران می‌توانند توییت‌های طولانی‌تری ارسال کنند. ایلان ماسک، مالک و مدیرعامل اجرایی توییتر این تصمیم را گرفته و خبر آن را دیروز با کاربران به اشتراک گذاشته است.

ماسک تاریخی مشخص برای ارائه این قابلیت ارائه نکرده، اما قول داده است: «به اسکرین‌شات‌های مسخره‌ای که از نوشته‌ها می‌گیرید پایان می‌بخشم.» البته تغییرات جدید توییتر به همین مورد ختم نمی‌شود و او به این مسئله نیز اشاره کرده است که به دنبال پولی کردن شکل‌های مختلف محتواست و می‌خواهد عملکرد جست‌وجوی توییتر را نیز بهبود ببخشد.

او در همین رابطه بیان کرد: «جست‌وجوی توییتر من را یاد Infoseek می‌اندازد. آن را هم به زودی بهتر می‌کنم.» اشاره ماسک به موتور جست‌وجوی دیزنی اینتراکتیو است که سال ۱۹۹۴ شروع به کار کرد و سال ۱۹۹۹ به تمام فعالیت‌های خود پایان بخشید.

بعد از انتشار این اخبار، بن کالینز، گزارشگر خبری NBC News عنوان کرد که توییتر پیش از فروش به ایلان ماسک در نظر داشت که نوشتن توییت‌های طولانی‌تر را امکان‌پذیر کند: «او کار بسیاری از کارمندانی را که اخراج کرد، به نام خود می‌زند. اوایل سال جاری، جین منچون وونگ که بابت کارهایش بر روی قابلیت‌های جدید نرم‌افزاری شناخته شده، کشف کرد که توییتر در حال کار بر روی قابلیتی با نام Articles است که کاربران را قادر می‌سازد تا توییت‌های بلندتری بنویسند.»

این رو هم بخون:

تغییرات جدید توییتر

از روز شنبه توییتر در حال انجام کارهای مقدماتی برای پشتیبانی از پولی کردن توییتر بلو است. این سرویس کاربران را قادر می‌سازد تا با پرداخت ماهیانه هشت دلار، ضمن تایید حساب کاربری خود، به قابلیت‌های جذاب و جدیدی دسترسی پیدا کنند. برای مثال این عده می‌توانند ویدئوهای طولانی‌تری به اشتراک بگذارند و تعداد کمتری تبلیغ ببینند.

ایلان ماسک قول داده است که با تمام توان از تولیدکنندگان محتوا در توییتر حمایت خواهد کرد، اما جزئیاتی را از این حمایت خود منتشر نکرده است. مولتی میلیاردر آمریکایی چندی پیش در مصاحبه با CNN عنوان کرده بود که خرید ۴۴ میلیارد دلاری‌اش می‌تواند در آینده تبدیل به یکی از ارزشمندترین شرکت‌های جهان بشود.

او در حرکتی کنایی بیوی پروفایل خود را نیز تغییر داد و از «رئیس توییت» به «اپراتور خط تلفن شکایات توییتر» (Twitter Complaint Hotline Operator) تغییر داد!



Source link

چگونه کمونیسم به ایجاد فاشیسم و رواج خشونت منجر شد
چپِ ضد کمونیسم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GIF